יפתח זיו חתם בגלבוע/גליל: "שמח להגיע למועדון קסום"

יפתח זיו
יפתח זיו | הפועל גלבוע/גליל, רשמי

הרכז יצטרף לקבוצה של ליאור ליובין, שאמר על הרכש: "החתמה משמעותית, גדולה וחשובה עבורינו שממשיכה את הקו הישראלי הצעיר והמרגש שנבנה בגלבוע". איגור קולשוב, שהיה דרך לחולון, צפוי לחתום בעירוני נהריה

(גודל טקסט)

רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. היום חזרו בגן נר לעסוק בבניית הקבוצה והודיעו על צירופו של יפתח זיו. הרכז (24, 1.91) קלע 10.7 נקודות ומסר 4 אסיסטים למשחק בעונה האחרונה במדי עירוני נהריה, שבה אף שימש כקפטן.

לאחר החתימה אמר זיו: "שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל, מחכה להגיע לעמק להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע! אני בטוח שתיהיה לנו קבוצה כיפית , מצוינת, צעירה ואנרגטית שתתן את כל כולה על המגרש!". הרכז, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, החזיק בהצעה מהירוקים. גם יציאה לאירופה עמדה על הפרק, לאחר שקבוצות מספרד ומאיטליה גיששו אצלו, אך המגעים לא התממשו. עם נחיתתו בגלבוע, הוא מצטרף בסגל הישראלי של ליאור ליובין לנתנאל ארצי, גיל בני, עמית גרשון, יותם חנוכי ועידו פליישר.

ליובין עצמו אמר על הרכז החדש שלו: "מאוד שמחים שיפתח זיו מגיע אלינו. החתמה משמעותית, גדולה וחשובה עבורינו שממשיכה את הקו הישראלי הצעיר והמרגש שנבנה בגלבוע".

עובר לתחנה חדשה בצפון. יפתח זיו. (עדי אבישי)
עובר לתחנה חדשה בצפון. יפתח זיו. (עדי אבישי)

בינתיים, מי שצפוי לנחות בנהריה הוא איגור קולשוב. ביום שבת האחרון פורסם כי הפורוורד, ששייך למכבי ראשל"צ אך לא בתכניות שלה לעונה הקרובה, היה בדרך להפועל חולון, אך המו"מ בין הצדדים נפסק לאחר שהכתומים דרשו שבנוסף ללקיחת החוזה של קולשוב על עצמה, חולון תשלם גם דמי השבחה על סך 100 אלף ש"ח.

מקבוצה סגולה אחת לאחרת. איגור קולשוב (דני מרון)
מקבוצה סגולה אחת לאחרת. איגור קולשוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי