איגור קולשוב חתם בעירוני נהריה: "מאמין שנבנה כאן משהו גדול"

איגור קולשוב
איגור קולשוב | עירוני נהריה, רשמי

הפורוורד עזב את מכבי ראשון לציון לאחר שנה: "מקווה להשיג את המטרות שלנו ומחכה בקוצר רוח להתחיל". המאמן דני פרנקו: "אחרי עונת התאקלמות, הוא בשל להביא לפרקט את מיטב היכולות שלו"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה צירפה היום (חמישי) תוספת משמעותית לסגל הישראלי שלה. הסגולים הודיעו רשמית על צירופו של איגור קולשוב, הפורוורד הישראלי שיגיע לעין שרה לאחר שלא נכלל בתכניות המקצועיות של מכבי ראשון לציון לעונה הקרובה. לאחר החתימה אמר: "אני חושב שדני פרנקו, עופר רחימי והמועדון רוצים לבנות כאן משהו רציני ומיוחד, ולא הייתי בא אם לא הייתי באמת מאמין בזה".

"אני מחכה בקוצר רוח להתחיל ולעבוד עם האנשים בנהריה, ולפגוש את האוהדים המסורים שיש לקבוצה. מקווה שנשיג את המטרות והיעדים שלנו לעונה הקרובה, ומעבר". בעונה החולפת רשם קולשוב ממוצעים של 10.7 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק בליגת העל, במדי ראשל"צ והפועל חולון. בעברו שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA במדי מינסוטה טימברוולס, אך לא נבחר בדראפט. 

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אני מברך על הצטרפותו של קולשוב לקבוצה המתחדשת שלנו בנהריה. אחרי עונת התאקלמות בליגה שלנו, הוא בשל להביא לפרקט את מיטב היכולות שלו. הוא מצטרף לסגל איכותי של שחקנים, וביחד איתו נשאף לבנות קבוצה רעבה ולוחמת".

איגור קולשוב.
איגור קולשוב. "בשל להביא את יכולותיו לפרקט" (דני מרון)

יושב ראש המועדון ניסים אלפסי: "אני שמח שהצלחנו להביא שחקן ברמתו לנהריה. קולשוב קיבל את ההחלטה הטובה ביותר להגיע אלינו, ואני מברך אותו על כך. מלאכת הרכבת הסגל בעיצומה, ועד לסוף השבוע יושלם הסגל במלואו. כפי שציינתי לא מזמן, העונה אנו מכוונים גבוה וקבוצתנו תהווה גורם משמעותי בצמרת הליגה, והראיה לכך, החתמת שחקנים טובים ואיכותיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי