שב הביתה: כספי השתתף באימון הבכורה של מכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב, עומרי כספי
שחקני מכבי תל אביב, עומרי כספי | מכבי תל אביב האתר הרשמי

לאחר הפסקה של עשר שנים בהן כיכב ב-NBA, חזר השחקן לקבוצת נעוריו וריכז את מירב תשומת הלב. סקוטי וילבקין נעדר מהאימון מאחר שהוא נמצא עם נבחרת טורקיה בסין

(גודל טקסט)

מכבי  ת"א קיימה הערב (חמישי) במרכז ספורט השלום בת"א, את האימון הראשון לקראת העונה שבפתח. נעדר מהאימון סקוטי וילבקין הנמצא עם נבחרת טורקיה בסין, שם תפתח בסוף החודש אליפות העולם. מלבד השחקנים נכחו באימון כל חברי הנהלת הקבוצה, שערכו עם השחקנים החדשים היכרות ראשונית. את מירב תשומת הלב ריכז עומרי כספי שלאחר הפסקה של עשר שנים בהן כיכב ב-NBA חזר לקבוצת נעוריו הצטרף לשחקנים שהיו בקבוצה בעונה שעברה.

שחקני מכבי ערכו אימון מתיחות בניצוחו של מאמן הכושר רגב פנאן ובהמשך התחלקו לצוותים ופוזרו בין אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה ובראשם המאמן יאניס ספרופולוס.  בנוסף לפנים החדשות, נטלו חלק באימון טיילור דורסי, סנדי כהן, אלייז'ה בראנייט, נייט וולרס, קווינסי אייסי ואותלו האנטר וכמובן יובל זוסמן ודני אבדייה, אליהם הצטרפו הצעירים עמית אהרוני והראל רינסקי.

"האימון הראשון היה טוב", אמר קווינסי אייסי,  שהפגין במהלך האימון סט של הטבעות. "טוב להזיע עם החברים החדשים. יש אווירה מאוד משפחתית. זה נהדר וזה יהפוך את המשחק עבור המועדון לטוב יותר, כך שאני נרגש לצאת לדרך". הוסיף אייסי.


ספרופולוס והצוות המקצועי באימון הבכורה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

ובתוך כך, ג'ייק כהן, מכבי ת"א ונבחרת ישראל נבחר יחד עם ניהאד דג'וקוביץ' (באיירן מינכן)  ויאניס טימה (חימקי מוסקבה) כחבר במועצת המנהלים של שחקני היורוליג. השלושה הצטרפו אל  נשיא מועצת המנהלים ג'יגי דאטומה וסגניו קארל היינס, דריק בראון וטורניקה שנגלייה.

שלושת החברים החדשים נבחרו בעקבות הנחייה שהתקבלה באסיפה הכללית של ראשי קבוצות היורוליג שנערכה בחודש יוני האחרון במטרה להגדיל את מספר החברים לשבעה וזאת לאחר פרישת  מרסליאנו הוארטאס שעזב את היורוליג (באסקוניה) לטובת טנריפה. מועצת השחקנים החדשה שהוקמה תיפגש בספטמבר כדי לקבוע הנחיות ומטרות לעונת 2019/20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי