נהריה זכתה בטורניר סגל באילת אחרי 72:79 על באר שבע

דני פרנקו
דני פרנקו | עומרי שטיין

קבוצתו של דני פרנקו המשיכה בכושר המצוין שהיא מציגה ושמה ניצחון שלישי בשלושה משחקי הכנה. איגור קולשוב הצטיין אצל המנצחת עם 20 נקודות, טרוויס וויק הוסיף 16

(גודל טקסט)
עירוני נהריה זכתה הערב (שבת) בטורניר המסורתי ע"ש אודי סגל ז"ל שנערך באילת. נהריה בהדרכת דני פנקו גברה על הפועל ב"ש 72:79. איגור קולשוב הצטיין אצל המנצחת כשקלע 20 נקודות, טרוויס וויק הוסיף 16 וג'ף אדריאן 14. לב"ש הרבו לקלוע: טי ג'יי וויליאמס 23 נקודות, ג'ון פטרוסלי 18 וסטיב ז'אק 15. נהריה נראתה מצוין בהכנה עם שלושה משחקי אימון ושלושה ניצחונות.


באר שבע פתחה עם וויליאמס, הרץ, פטרוסלי, לינהארט וז'אק, נהריה עם ווטרס, משגב, ווריק, אדריאן ושגב. משגב המשיך את הכושר הטוב שלו בדקות הראשונות וביחד עם ווטרס וקולשוב שעלה חם מהספסל עם שתי שלשות פתח יתרון דו-ספרתי, פטרוסלי צימק ל-25:17 בסיום הרבע הראשון. מקניל עלה לבכורה שלו בסגול והגדיל את הפער, ז'אק וזיס ניסו להשאיר את באר שבע קרובה וסל של שגב הוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה עם 32:43 לחבורה מהצפון.


וויליאמס התעורר והתחיל לנגוס ביתרון שכבר ירד לשלוש בלבד, אבל ווריק ולאחר מכן קולשוב מנעו מהפך ואף הגדילו בחזרה, 54-61 לפני הרבע הרביעי. לינהארט בלט בהתקפת האדומים ברבע האחרון, נהריה לא התרגשה ועם סלים של אדריאן ושלשה של ווריק שמרה על הפער, 65-73 באמצע הרבע הרביעי. פטרוסלי שמר את החבורה של רמי הדר במשחק, אבל רצף פעולות טובות של קולשוב המצוין הבטיחו לנהריה את הניצחון ואת הזכייה בטורניר, 72:79 בסיום.

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי