קטש פתח עונה: "מקווים להגיע להישגים יותר טובים השנה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

הפועל ירושלים חזרה ממחנה האימונים באיטליה וקיימה את יום המדיה המסורתי: "נדע להפיק לקחים מהעונה שעברה". סגלו: "הרבה יותר אגרסיביים". חזרתו של סטודמאייר: "יש לו מקום. נצטרך לחכות ולראות מה יהיה"

(גודל טקסט)

אחרי שחזרה ממחנה האימונים באיטליה, הפועל ירושלים התפנתה היום (חמישי) ליום המדיה המסורתי, חמישה ימים לפני משחקה הראשון בגביע ווינר, שבו היא תתחיל להשתתף החל משלב רבע הגמר. המאמן עודד קטש דיבר על הרצון לשפר את הישגי השנה שעברה, על השינויים בסגל וגם על אמארה סטודמאייר אחד, שאמנם נפרד לשלום לפני מספר חודשים אך במצב העניינים הקיים, שבו עדיין אין לסנטר קבוצה, לא מן הנמנע שנראה אותו חוזר לישראל בקרוב.

קטש סיפר על ההכנות לעונה הקרובה: "היה לנו מחנה מצוין באיטליה, גם התנאים וגם מה שהספקנו לעשות כולל הרמה של הקבוצות כמו ססארי שכמונו, היא קבוצה מאוד איכותית וכולל טבילת האש מול חימקי מוסקבה, זה גם היה חשוב לנו מאוד. למדנו להתמודד עם קבוצות שיש להן גודל מסוים, הרבה הגנות חילופים ולהיות מסוגלים ליישם את השיטה שלנו ברמה יותר גבוהה. למדנו הרבה לקחים קטנים על כל שחקן, מה הוא יכול לעשות ומה לא".

הסגל ביחס לשנה שעברה: "אנחנו נהנים מהאופי של השחקנים באימונים לא פחות משנה שעברה ואנחנו נקווה להגיע להישגים יותר טובים. בכמה דברים אנחנו יותר טובים מהשנה שעברה – יותר אגרסיביים שזה אספקט משמעותי. יש כמה עמדות שחובת ההוכחה בהן היא על השחקנים".


"נקווה להגיע לישגים יותר טובים" (מאור אלקסלסי)

הפציעה של טיישון תומאס: "זה לא נעים, בהתחלה לא זיהו בבדיקת האולטרסאונד באיטליה את הקרע שיש לו, אבל נתאזר בסבלנות עוד שבועיים-שלושה, למרות שהוא שחקן משמעותי ברוטציה. אנחנו כבר רגילים להתחיל עונה בלעדיו, הוא טוב ב'להצטרף' אחר כך"

איך ניגשים למפעל באירופה: "אני מקווה שנעשה עונה טובה כמו הקודמת, וכמובן שנעפיל לשלבים יותר מאוחרים. אם נגיע לאיפה שאנחנו שואפים, אנחנו נדע להפיק את הלקחים ולהכין את עצמנו יותר טוב מבשנה שעברה".

הסיכוי שסטודמאייר יחזור: "סטודמאייר תמיד בלב שלנו, הוא שחקן מיוחד. נצטרך לחכות ולראות מה יהיה כי קשה לדעת איתו. תמיד יהיה לו מקום כאן, אני אומר את זה בשם המועדון. החיבור שלו להפועל ירושלים הוא מעבר לכדורסל".

סטודמאייר.
סטודמאייר. "תמיד בלב שלנו. הקשר שלו למועדון הוא יותר מכדורסל" (דני מרון)

כמה דקות יהיו לעידן זלמנסון בסגל שבו יש שלושה שחקנים פנים זרים: "יש לו מקום ברוטציה והעונה ארוכה. זה לא רק עניין של דקות משחק. הוא נמצא במועדון שיש בו תחרות וחמש דקות פה שוות יותר מבהרבה מקומות אחרים. הרבה דברים תלויים בו, אם הוא יהיה טוב ויעשה קפיצת מדרגה. אני רוצה להאמין שהוא יהיה פה יותר משנה אחת ויתקע יתד, כמה דומיננטי הוא יהיה זה תלוי בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי