אייסי: "יש לי מנטליות של רוצח, אבל מחוץ למגרש אני בחור נהדר"

קווינסי אייסי
קווינסי אייסי | עדי אבישי

פורוורד מכבי תל אביב, מהשחקנים המסקרנים שהגיעו הקיץ, סיפר על מערכת היחסים בחדר ההלבשה, הציפיות לעונה ולחברות עם כספי עוד מימיהם המשותפים בסקרמנטו: "הוא כמו אח, לקשר שלנו הייתה השפעה על ההחלטה להגיע"

(גודל טקסט)

אחרי שניצחה את הפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר, מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את יום המדיה לקראת העונה החדשה. מבין הפרצופים החדשים במועדון, אחד המסקרנים הוא זה של קווינסי אייסי. הפורוורד שבילה שש עונות ב-NBA אמור להוסיף לצהובים לא רק ניסיון ואנרגיות מתחת לסלים, אלא בעיקר את האופי הלוחמני והאגרסיבי שבו הוא נודע בליגה הטובה בעולם.

אייסי הסביר שזהו הפרצוף שלו על המגרש בלבד: "זו הגישה שלי, אני תחרותי. שיחקתי פוטבול כל חיי כך שהייתי צריך את המנטליות הזו, של 'רוצח', אבל זו נטו תחרותיות, אני בחור נהדר מחוץ למגרש ואני לא מנסה לפגוע באף אחד, רק לנצח".

הפורוורד סיפר על הקשר עם עומרי כספי, שאיתו חלק את חדר ההלבשה בסקרמנטו: "הוא כמו אח עבורי, אשתי ואשתו חברות טובות. יצרנו קשר עמוק בימים ששיחקנו יחד בסקרמנטו ושמרנו על זה עד היום. הוא בחור לצאת איתו למלחמה. כמובן שדיברתי איתו לפני שחתמתי כאן ולקשר שלנו הייתה השפעה על ההחלטה שלי להגיע".

אייסי גם שיתף פעולה במכללת ביילור עם שני אקסים של מכבי ת"א, פייר ג'קסון וקווינסי מילר: "דיברתי עם פייר וקווינסי יצר איתי קשר, שניהם אמרו לי שאני הולך לאהוב את המקום ואיחלו לי בהצלחה. הם חברים טובים שלי ואני רוצה רק טוב בשבילם".


קווינסי אייסי. "לא מנסה לפגוע באף אחד" (עדי אבישי)

כאחד שידוע כמי ששם דגש גדול על ההיבט החברתי בתוך קבוצה, אייסי דיבר על החשיבות של אספקט זה: "אנחנו צריכים להסתדר אחד עם השני יום יום ולבנות מערכת יחסים, אני רואה אותם יותר מאת אשתי. אני מתייחס אליהם כאחים, כך אמי חינכה אותי וזה פשוט מי שאני".

לסיום אמר על הציפיות הגדולות: "לנו יש את הציפיות שלנו מעצמנו, לא ניתן לציפיות מהסביבה להוסיף לחץ על הכתפיים שלנו. אנחנו נתקדם ממשחק למשחק והשאר יקרה מעצמו. אני לא רוצים שהרעש מסביב יפריע לנו. לכולם יש דעות, אבל אנחנו נתעסק בלהתחרות הכי חזק שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי