ספרופולוס: "אם לא נהיה מוכנים נגד ירושלים, הם עלולים להפתיע אותנו"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהעלייה מגמר גביע ווינר, אך מבין שהיכולת לא הייתה משכנעת: "צריך ללמוד לנצח משחקים כאלה, אם לא נהיה מוכנים מנטלית תהיה לנו בעיה". זוסמן הוסיף: "הכדורסל היה פחות יפה לעין"

(גודל טקסט)

התצוגה אמש (חמישי) הייתה פחות משכנעת מזו של הדרבי, אך בסופו של היתרון באיכות של מכבי תל אביב על פני עירוני נהריה עשה את ההבדל והצהובים הבטיחו את מקומם בגמר גביע ווינר, שבו יפגשו את הפועל ירושלים מחר בערב (20:45).

הצפוניים הוכיחו שוב שהשנה הם יתנו פייט לכל קבוצה והקשו על האלופה לפתח את שטף המשחק שהציגה ברבע הגמר, אך היו חסרים שחקן שיתפוס פיקוד בקו האחורי, כאשר דומיניק ווטרס התקשה לבוא לידי ביטוי במחצית השנייה, עד שבסופו של דבר איבד את העשתונות והורחק, וג'רל מקניל כנראה בזבז את התחמושת בניצחון על חולון.

יאניס ספרופולוס נתן את הזווית שלו על המשחק בסיום: "זה היה משחק טיפוסי לליגה הישראלית, נאלצנו להילחם בשביל לנצח. שלטנו במשחק, אבל הם לא ויתרו. ברבע השני לא שיחקנו טוב, ברבע השלישי הובלנו והם פגעו בכמה זריקות קשות. שמח שניצחנו, כי צריך ללמוד לנצח משחקים כאלה. אם לא נהיה מוכנים מנטלית, תהיה לנו בעיה וזו הייתה הזדמנות טובה ללמוד היום".


"זה היה משחק טיפוסי לליגה הישראלית". יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)

התצוגה הלא ממש משכנעת: "לא היינו מרוכזים בהתחלה וזה גם היה המשחק הרביעי שלנו בשישה ימים, היריבות שיחקו רק שניים. אבל אין תירוצים, זו העבודה שלנו ואנחנו עובדים במכבי תל אביב, כך שצריך להיראות הכי טוב שאפשר בכל משחק".


מידת המוכנות ליורוליג
: "יש לנו עוד משחק שיעזור לנו להתכונן ואז נתרכז ביריבה הראשונה ביורוליג. נגיע מוכנים יחסית לשלב של תחילת עונה".

גמר נגד ירושלים: "זו משחק נגד יריבה גדולה, בלי לזלזל בשאר הקבוצות שהן תחרותיות וחזקות, אם לא נהיה מוכנים אנחנו עלולים להיות מופתעים. המשחק יעזור לנו לבוא יותר מוכנים לפתיחת העונה הן באירופה והן בליגה".


עומרי כספי. קלע 11 נקודות נגד נהריה (עדי אבישי)

יובל זוסמן הודה שיש לא מעט מקום לשיפור: "היה משחק אגרסיבי, לקחנו מזה הרבה לשנה הקרובה, בעיקר כדי שהשחקנים החדשים שבאו לאירופה יבינו שהליגה קשוחה ואגרסיבית. שמח שניצחנו, הכדורסל היה פחות יפה לעין אבל הפנים קדימה. אי אפשר לשחק מושלם. לא יודע עם כמה אסיסטים סיימנו אבל לא שיתפנו את הכדור יותר מדי".

האם נופל עליו נטל הגנתי: "אני עושה מה שהמאמן מטיל עליי, היום זה היה לשמור על ווטרס בחצי השני. הוא שחקן מוביל אצלם, לקחתי על עצמי משימה קשה ושמח שנבחרתי אליה. אני לא פוחד מאתגרים, שמח שנותנים לי לשמור את מוביל הכדור הראשי של היריבה".

חלוקת הפרקט עם כספי ואבדיה: "יש אחוות ישראלים מסוימת, לאט לאט יותר נתחבר וזה יראה יותר טוב. דני ואני מכירים כבר שנה, עכשיו עומרי הגיע עם הניסיון והעבר המפואר שלו ואנחנו שמחים ללמוד ממנו. יש לו הכי הרבה ניסיון בקבוצה, החבר'ה מעריכים אותו ונותנים לו לנווט. יש לו הרבה תכונות טובות".


"יש אחוות ישראלים מסוימת". יובל זוסמן לא חושש מבואו של עומרי כספי (עדי אבישי)

אצל הסגולים, המאמן דני פרנקו ניתח: "מה היה חסר? שנשחק טוב. לא נכנסנו טוב למשחק יחסית לאיך ששיחקנו עד כה, בהכנה ידענו למצוא את הקצב במהלך משחקים גם כשפתחנו פחות טוב. עשינו מאמץ גדול ויש לנו קבוצה עיקשת, בגלל זה הניצחון היה בהישג יד. היינו תחרותיים, שמרנו וחוץ מכמה פוזשנים שאיבדנו ריכוז ברבע האחרון וקיבלנו סלים בצבע, אני נותן לשחקנים קרדיט על הלחימה".

ווטרס אכזב: "דומיניק נפצע בכף היד נגד חולון ואני עשיתי טעות שנתתי לו לשחק, הוא התעקש. הוא שחקן חשוב. מכבי לא עשתה משהו מיוחד כדי לעצור אותו, הוא פשוט היה במצב גופני לא מספיק טוב ומשככי הכאבים הפסיקו להשפיע עליו ככל שהמשחק התקדם. הוא התעקש להישאר וזה קצת הוציא אותו מהמשחק. הוא היה עייף, אנחנו צריכים אותו רענן וחד. השחקנים סומכים עליו שהוא יכול להנהיג אותנו. לא אימנתי אותו בעבר, אבל אימנתי הרבה משחקים נגדו ובטרום עונה הוא היה דומיננטי והשתלב טוב בשיטה שבנינו בשבילו".


"אני נותן לשחקנים קרדיט על הלחימה". דני פרנקו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי