חוזר לשמיר: מודי מאור ישמש כעוזרו בניו זילנד ברייקרס

דן שמיר עם מודי מאור
דן שמיר עם מודי מאור | FIBA

בעקבות עזיבתו של פיצ'ט את הקבוצה רגע לפני פתיחת העונה באוסטרליה, המאמן הישראלי פנה למי שהיה עוזרו בהפועל חולון ובנבחרת העתודה והוא החליט להיענות להצעה וקיבל את ברכת הדרך

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר התפטר עוזרו של דן שמיר בניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית, כשלפי הדיווחים הישראלי לא הצליח להסתדר עם מייק פיצ'ט ובין הצדדים נרשמו יותר מדי חילוקי דעות מקצועיים, אבל הבוקר (חמישי) נודע כי כבר נמצא לו מחליף: מודי מאור, עוזר המאמן של שמיר והפועל חולון בשנה וחצי האחרונות, עזב את הקבוצה וישוב להיות עוזרו של שמיר, הפעם בליגה האוסטרלית.

בעקבות התפטרות עוזר המאמן בקבוצה הניו זילנדית, קיבל מאור הצעה להגיע ולשמש כעוזרו החדש של דן שמיר ולאחר שקיבל מהפועל חולון את ברכת הדרך החליט להיענות להצעה. בצהריים הוא עוד יגיע לאימון הפועל חולון כדי להיפרד מהשחקנים והצוות וימריא לניו זילנד.

כידוע, מאור בן ה-34 כבר זכה בעונת 2017/18 להוביל את הפועל ירושלים כמאמן הראשי כמחליפו של קציקאריס, אבל פוטר כעבור חודשים ספורים לטובת עודד קטש ומאז עובד בחולון. קודם לכן הוא שימש כסקאוט של נבחרת ישראל בכדורסל והיה עוזרו של דן שמיר גם בנבחרת העתודה וגם בהפועל חולון בתחילת העשור.

הליגה האוסטרלית כבר יצאה לדרך החודש, אבל עבור שמיר ושחקניו החדשים היא תצא לדרך בסוף השבוע הקרוב. בעקבות מסע המשחקים שלהם בארה"ב, רק מחר (שישי, 11:30) תעלה ניו זילנד ברייקרס למשחקה הראשון העונה כשתתארח אצל הקינגס.


מאור ושמיר. השת"פ ימשיך גם באוסטרליה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי