למרות ההדחה מהגביע, בהפועל ת"א שומרים על אופטימיות

לנזל סמית' ג'וניור, מארק ליונס
לנזל סמית' ג'וניור, מארק ליונס | דני מרון

האדומים נכנעו לירושלים לאחר ששמטו יתרון של 16 נקודות, אך הציגו שיפור לעומת פתיחת העונה. בית הלחמי: "יש כאן קבוצה טובה ותחרותית. היו שתי דקות שהשתוללנו ונכנסנו לקצב שלהם, חבל". כדיר: "בסוף נהיה טובים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הראתה אתמול (ראשון) ניצוצות של שיפור והייתה קרובה מאוד להפתיע את הפועל ירושלים ולהדיח אותה מגביע המדינה, אך פספסה את ההזדמנות ונותרה עם המחמאות בלבד בתום ההפסד 85:80.

לאחר שהחליפה את רוב הזרים בסגל בעקבות פתיחת עונה נוראית, הקבוצה של אריאל בית הלחמי הציגה כדורסל הרבה יותר טוב בארנה ופתחה פער מוקדם של 16 נקודות, אך חוסר המזל חזר לפקוד אותה כשאיבדה את תומר גינת לפציעה ברבע שלישי ובהיעדרו של דימיטריוס טרידוול, שנפצע בשבוע שעבר וגמר את העונה, הרוטציה הקצרה נתנה את אותותיה בדקות הסיום שבהן היא ראתה את הירושלמים חולפים על פניה בדרך לניצחון.

לאחר המשחק, בית הלחמי ניסה להתנחם ביכולת המשופרת של קבוצתו: "יש לנו קבוצה טובה היום ואני מקווה שנמצא את הגבוה הנכון שיעזור לנו, למרות שהשוק לא משהו כרגע. הקבוצה תחרותית ואני לא יכול להסתכל על המשחק הזה ולהתלהב ממנו יותר מדי, כי בסוף הפסדנו ויכולנו לקחת אותו. היו לנו שתי דקות שהשתוללנו בהתקפה ונכנסנו לקצב שלהם וחבל".

על הפציעה של תומר גינת: "ברגע שזה קרה לו זה היה נראה נורא, אבל הוא קיבל זריקה וכדורים. אני רק יכול לדבר על האופי של הבחור הזה, שישב על הספסל וביקש שאכניס אותו למרות שהוא לא יכול היה לזוז. הוא יעשה את הבדיקות שצריך ונקווה שהפציעה לא חמורה".

גינת. ביקש לחזור לפרקט למרות הכל (דני מרון)

שביעות הרצון מהסגל לאחר השינויים שבוצעו: "אני חושב שאנחנו משחקים הרבה יותר טוב בתור קבוצה. לשחקנים אמנם יש אופי קצת סוער, אבל זה מתאים להפועל תל אביב. יש לנו עוד המון זמן עד המשחק הבא וכל האנרגיות שלנו מכוונות למציאת סנטר. מקווה שנדע לכפר על הפתיחה הרעה שלנו בהמשך".

אלישי כדיר, שרשם את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע להפועל תל אביב וסיים עם 17 נקודות, התייחס לתצוגה שלו והביע ביטחון בפוטנציאל של הקבוצה: "החבר'ה בקבוצה קיבלו אותי בחום ואהבה וגם אני מרגיש את זה, שהם סומכים עליי בדברים הקטנים. גם אריאל מתחיל להכיר אותי יותר ולתת לי קרדיט ואני שמח על זה. ההפסד קצת מאכזב, עשינו מהלכים טובים בסוף אבל החטאנו את הכדור. אנחנו מאוד קצרים, בטח אחרי שתומר יצא והיה חסר שחקן בעמדת הסנטר, אבל מתחילה להתגבש קבוצה טובה. קצת קשה להגיד את זה כי עפנו מהגביע ואנחנו במצב לא טוב בליגה, אבל מרגישים את זה באימונים. יש פה חבר'ה תחרותיים ואני חושב שבסוף אנחנו נהיה טובים".

על שמיטת היתרון הדו ספרתי אמר הפורוורד: "לא קל לשחק פה, ירושלים קבוצה טובה והיתרון שלה עלינו הוא בעומק. כל מי שנכנס שם טוב. היה קשה אחרי שתומר נפצע, אבל באנו לנצח כי אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה. בסוף היינו קצת קצרים מדי והכדורים לא נכנסו. מקווה שבפעם הבאה שניפגש פה זה ייראה אחרת".


"מתחילה להתגבש קבוצה טובה". כדיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי