בעקבות התקרית האלימה: וויליאמס שוחרר מהפועל חולון

הפועל חולון
הפועל חולון | עדי אבישי

הסנטר, שנחקר על ידי המשטרה בחשד לתקיפת שניים מאוהדי הקבוצה לאחר ההפסד לעירוני נהריה בשבת האחרונה, סיים את דרכו במדים הסגולים: "עבר על הקוד האתי של המועדון ולא הותיר ברירה אלא לשחררו לאלתר"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

התקרית האלימה בין הסנטר לטאביוס וויליאמס לאוהדי הפועל חולון עשתה את שלה וכפי שהיה צפוי, הערב (שלישי) הודיעה הנהלת הסגולים על שחרורו של השחקן מהקבוצה. כזכור, לאחר שחולון הודחה מגביע המדינה עם תבוסה ביתית נגד עירוני נהריה, מספר אוהדים התעמתו עם שחקני הקבוצה ביציאתם מן האולם וקיללו אותם, כאשר וויליאמס תועד כשהוא נראה סוטר לאחד מהם ובעקבות כך הוגשו נגדו תלונות במשטרה. לא מעט אוהדים של חולון הודיעו להנהלה באופן שלא משתמע לשתי פנים, כי במקרה שוויליאמס לא יעזוב את הקבוצה, הם יחרימו את משחקיה.

בהודעת המועדון נכתב: "בעקבות האירועים במוצ"ש האחרון ולאור חקירת המשטרה וצילומי האבטחה, הוחלט במועדון לשחרר את השחקן. לצערנו, וויליאמס עבר על הקוד האתי של המועדון, מה שלא הותיר ברירה אלא לשחררו לאלתר. כמו כן, הקבוצה מתכוונת לפעול ביד קשה מול אוהדים שינהגו באלימות, הן מילולית והן פיזית. מי שזאת תהיה דרכו, יופעלו נגדו כל האמצעים העומדים לרשות המועדון על פי החוק, לרבות הרחקה ממשחקי הקבוצה".

מעבר לאירוע המצער שרק הגביר את המתיחות בקבוצה, שהשיגה תוצאות מאכזבות מפתיחת העונה, מדובר גם בפגיעה מקצועית מבחינתה של חולון. בתקופתו הקצרה במדים הסגולים, וויליאמס (30, 2.04) העמיד ממוצעים של 14.3 נקודות ו-9.7 ריבאונדים בליגה המקומית, בעוד בליגת האלופות הוא קלע 14.8 נקודות והוריד 10 כדורים חוזרים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי