ספרופולוס: "כספי יצטרך עוד כמה משחקים כדי למצוא את הקצב"

עומרי כספי
עומרי כספי | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון על עירוני נהריה, מאמן מכבי תל אביב התייחס לחזרתם של הכוכב ובלאק מפציעות: "מרוצה מהמשחק הראשון של שניהם אחרי זמן רב, הם בתהליך חיובי". כהן: "איתם אנחנו קבוצה הרבה יותר מסוכנת"

(גודל טקסט)

נראה שגם עומס המשחקים לא משפיע על מכבי תל אביב. הצהובים התייצבו אתמול (שלישי) למשחקם השלישי בששת הימים האחרונים וגברו ללא קושי על עירוני נהריה, 62:89. אחרי שבמשחק הקודם ברוממה לקח לאלופה כמה דקות להיכנס לעניינים, הפעם היא השתלטה על העסק מהדקות הראשונות והוציאה את המארחת מהמשחק כשהפעילה לחץ על מובילי הכדור של היריבה ושלטה מתחת לסלים.

"לא אהבתי את איבודי הכדור שלנו, אבל פרט לזה היה לנו משחק טוב בהתקפה ובהגנה, ובהחלט שיחקנו טוב כקבוצה", סיכם מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס את הניצחון השמיני של קבוצתו בליגה.

ג'ייק כהן, שקבע שיא קריירה ביורוליג נגד וילרבאן ביום חמישי האחרון והמשיך אתמול בכושר המצוין עם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, הוסיף: "אנחנו משחקים יחד היטב והשיפור שלי בתקופה האחרונה קשור כמובן למאמץ הקבוצתי".

כספי. חזר לפרקט אצל נהריה (מאור אלקלסי)
כספי. חזר לפרקט אצל נהריה (מאור אלקלסי)

מכבי תל אביב קיבלה בחזרה את עומרי כספי, שנעדר משמונת המשחקים האחרונים של הקבוצה. ב-14 דקות, הפורוורד רשם ערב סולידי של שש נקודות, שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, אך פגע רק בניסיון זריקה אחד מהשדה, מתוך שבעה בסך הכל: "עומרי היה בחוץ כמה שבועות, ויצטרך עוד כמה ימים ומשחקים כדי למצוא את הקצב שלו", אמר ספרופולוס.

גם טאריק בלאק חזר אתמול לשחק וסיים עם חמש נקודות וארבעה כדורים חוזרים ב-16 דקות: "אני מרוצה מהמשחק הראשון של שניהם, אחרי זמן רב", אמר המאמן היווני על הסנטר ועל כספי, "שניהם בעיצומו של תהליך חיובי. לגבי בלאק ספציפית, הוא הוסיף: "גם מההשתלבות שלו אני מרוצה. לא רצינו שיתעייף מדי מההתחלה, נתנו לו כמה דקות בפנים, ואני מקווה שהוא ישתפר במשחק הבא".

גם כהן הביע שביעות רצון משובם של חבריו, לקראת צמד משחקי הבית נגד באיירן מינכן והפועל חולון: "הם מאוד חשובים לנו, שמח שהם חזרו ואיתם אנחנו קבוצה הרבה יותר מסוכנת. יש לנו אנרגיה מצוינת בבית ביורוליג, הם נותנים לנו את הדחיפה הדרושה".

בלאק.
בלאק. "אני מרוצה מהחזרה של בלאק וכספי, אחרי זמן רב" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי