דיווח: מכבי תל אביב פנתה לכריס ג'ונס

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

הצהובים, שמחפשים מחליף לדיברתולומאו ו-וולטרס הפצועים, פנו לרכז בורסאספור (26, 1.88). ספרופולס לאחר הניצחון על חולון: "מסתכלים על השוק ורוצים לצרף שחקן או שניים, אך יודעים שהטובים תפוסים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל עם ניצחון 76:94 על הפועל חולון, במשחק אליו הגיעו הצהובים עם סגל קצר במיוחד לאור מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה. בהיעדרם של ג'ון דיברתולומאו שלא צפוי לשוב למגרשים העונה ונייט וולטרס שייעדר בחודש וחצי הקרובים, בנוסף לעומרי כספי אשר סביב הפציעה שלו בברך ישנו חוסר ודאות גדול, מי שהתעלה פעם נוספת עבור האלופה היה סקוטי ווילבקין שצלף שיא ליגה עונתי של שמונה שלשות וסיים עם 30 נקודות.

"ידענו שיהיה קשה יותר לנצח בגלל הרוטציה הקצרה והחסרון של שני רכזים", סיפר ווילבקין בסיום, "אבל (יובל) זוסמן התעלה, היה שקול מאוד בהובלת הכדור וכמובן תרם את ההגנה הרגילה שלו. הוא מצוין במשחקים האחרונים ואנחנו צריכים אותו במיוחד עכשיו, כששני רכזים פצועים".

במכבי תל אביב הודו לאחר המשחק כי כבר נעשים מאמצים לצירוף מוביל כדור נוסף והבוקר פורסם בטורקיה כי מצד הצהובים נעשתה פנייה לכריס ג'ונס (26, 1.88), רכזה של בורסאספור אשר ב-10 משחקי ליגה העונה, העמיד ממוצעים של 16.3 נקודות ו-5.3 אסיסטים. בדיווח נכתב כי מאמן הקבוצה הטורקית שוחח אתמול עם הרכז, שנחשב לחביב האוהדים, על מנת לנסות לשכנע אותו להישאר.


סקוטי ווילבקין (עדי אבישי)

יאניס ספרופולוס החמיא לשחקניו לאחר הניצחון על חולון, כשאמר: "זה לא קל לשחק בהרכבים שונים שלא תרגלנו אף פעם, בגלל הפציעות, אבל הם השחקנים הגיבו היטב ונתנו את המקסימום". על המאמצים של מכבי תל אביב למצוא שחקן חיזוק סיפר היווני: "אנחנו מסתכלים על השוק ורוצים להביא שחקן או שניים, אבל יודעים שבתקופה כזו, רוב השחקנים הטובים כבר תפוסים. בשלב כזה אי אפשר למצוא בדיוק את מה שאתה רוצה, ניאלץ ללכת על הפתרון הכי טוב שנוכל למצוא, כזה שיענה על הצורך שלנו עד כמה שאפשר וכמובן יתאים לקבוצה. אין הרבה אופציות, אבל אנחנו זקוקים לשחקן איכותי שיוכל להוביל את הכדור ולשחק כרכז, כדי לגבות את מובילי הכדור האחרים שיש לנו".

למרות המגבלות, ספרופולוס הביע אמון בסגל הקיים: "נמשיך עם מה שיש. אני מאמין שעם הקאדר שיש לנו, גם אחרי הפציעות, אנחנו טובים מספיק כדי להתמודד בכל משחק ביורוליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי