הפועל תל אביב החליטה להמשיך עם בית הלחמי, קופרברג חתם

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

למרות רצף של שלושה הפסדים במשחקים האחרונים ומאזן 8:4 מתחילת העונה, האדומים החליטו להיות סבלניים כלפי המאמן. הסנטר ששוחרר לאחרונה ממכבי חיפה יצטרף לשלוש עונות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד של הפועל תל אביב למכבי ראשון לציון ביום שבת האחרון, שהיה השלישי ברציפות של האדומים, נשמעו במועדון קולות שקראו לשינוי בעמדת המאמן, אך בתום ישיבה שהתקיימה היום (שני) בין ההנהלה לאריאל בית הלחמי לא התקבלה החלטה בנושא והמאמן ימשיך בתפקידו. בקבוצה מאמינים שאין זה מתאים לבצע עכשיו זעזוע בעמדת המאמן וכי הסבלנות תשתלם והקבוצה תתייצב.

הפועל תל אביב החליפה את כל ארבעת הזרים שלה מתחילת העונה, מה שלא מנע את הרצף השלילי במשחקים האחרונים ולאחר 12 מחזורים, הקבוצה מחזיקה במאזן של ארבעה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. יש לציין שהאדומים הופיעו לשני המשחקים האחרונים ללא אלישי כדיר הפצוע, מה שהקשה על לטאביוס וויליאמס לשאת בעומס בעמדות הפנים לבדו ובמחזור האחרון הסנטר ירד לכמות דו ספרתית של נקודות וריבאונדים (9 ו-4 בהתאמה) לראשונה מאז הופעת הבכורה שלו בקבוצה, אותה ערך יממה בלבד לאחר שהצטרף.

בתוך כך, הסנטר דניאל קופרברג (22, 2.08) ששוחרר לאחרונה ממכבי חיפה, חתם בקבוצה לשלוש העונות הקרובות  ועשוי לעמוד לרשותו של בית הלחמי כבר במשחק הקרוב נגד הפועל גלבוע/גליל. היו"ר רמי כהן: "אנחנו ממשיכים לחזק את הקבוצה. דניאל הוא תוספת של שחקן מוכשר מאוד לשנה הנוכחית, כמו גם במסגרת בניית הקבוצה לשנים הבאות".

דניאל קופרברג. מצטרף לאדומים (הפועל תל אביב, רשמי)

דניאל קופרברג. מצטרף לאדומים (הפועל תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי