"החלטנו להיעזר בכישוריו של עידן פלדה גם עבור כלל המועדון"

עידן פלדה
עידן פלדה | הפועל תל אביב, רשמי

בנו של אברהם פלדה הצטרף לצוות הניהול השוטף של הפועל תל אביב. יושב הראש רמי כהן הסביר: "על מנת להגיע למקומות שבהם אנו רוצים להיות, עלינו להשקיע יותר משאבים בכל הקשור לתכנון מקצועי ארוך טווח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סוג של חיזוק להפועל תל אביב, שהודיעה היום (רביעי) על צירופו של עידן פלדה – בנו של אברהם פלדה, מראשי המועדון בעבר – כמנהל המקצועי החדש במועדון.

"כחלק מתהליכי הפקת הלקחים שעושה הנהלת המועדון מעת לעת, ומתוך רצון ההנהלה להיערך לעונות הבאות, צורף עידן פלדה לצוות הניהול השוטף", הודיע המועדון וציין כי פלדה ג'וניור, שהוכיח את עצמו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בשנים האחרונות, יהיה אחראי במסגרת תפקידו על הקשר בין ההנהלה לצוות האימון, על תכנון מקצועי ארוך טווח, מעקב אחר שחקנים בארץ ובחו''ל ובנוסף ניהול הקשר בין קבוצת הנוער הבכירה לקבוצת הבוגרים וכלל התכניות המקצועיות במועדון.

יושב ראש המועדון רמי כהן: "אנו עוסקים כל הזמן בחיפוש דרכים להשתפר ולתקן ליקויים. הגענו להחלטה שעל מנת להגיע למקומות שבהם אנו רוצים להיות, עלינו להשקיע יותר משאבים בכל הקשור לתכנון מקצועי ארוך טווח. עידן הוא חלק מהמערכת זה מספר שנים, ולאחר שביצע לשביעות רצוננו את התפקיד במחלקת הנוער, החלטנו באופן טבעי להיעזר בכישוריו גם עבור כלל המועדון. מאחל לו ולכולנו הרבה הצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי