יש מחליף: מייקל יאנג חתם בגלבועגליל עד לתום העונה

מייקל יאנג
מייקל יאנג | הפועל גלבועגליל, רשמי

הפאוור פורוורד האמריקאי (26, 2.03) בוגר מכללת פטרסבורג, מגיע לקבוצה של ליובין לאחר שנתיים בליגה הראשונה בצרפת על חשבונו של ג'סטין טילמן הפצוע

(גודל טקסט)

הפועל גלבועגליל מתחזקת. הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של מייקל יאנג הפאואר פורוורד האמריקאי(26 ,2.03) בוגר מכללת פטסבורג ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הראשונה בצרפת. יאנג, שחתם בקבוצה עד סוף העונה, ינחת במהלך השבוע בארץ ויצטרף לאימונים הקבוצה. הוא יחליף את ג'סטין טילמן שנפצע בשבוע שעבר בכף רגלו בדקה הראשונה במהלך ההפסד להפועל חולון וייעדר בין חודש וחצי לחודשיים.

בגלבוע ינסו להכניסו לעניינים במהרה במטרה שישחק כבר בשבוע הבא במשחק נגד נס ציונה בגן נר. "מדובר בשחקן מגוון המשחק בעמדה מס' 4 ויכול בנוסף לשחק בעמדות נוספות על הפרקט, שיחק לאחרונה במדי שולה הצרפתית שם העמיד ממוצעים של 19 נק' ו- 6 ריב' , ובמדי דיג'ון שם העמיד ממוצע של 11 נק' למשחק והוריד 5 ריב'" נכתב בהודעה שהוציאה הקבוצה.

יאנג, בוגר מכללת פיסבורג, במדיה קלע 19.6 נק' וקלט 6.9 ריב' למשחק, לאחר מכן שיחק תקופה קצרה ב-NBA במדי וושינגטון וויזארדס, ולאחר מכן עבר לשחק בליגת הפיתוח- G League. משם עבר לליגה בפוארטו ריקו, ומשם לליגה הצרפתית.

ליאור ליובין מאמן גלבוע/גליל על החתמתו של יאנג: "אין ספק שהפציע של ג'סטין טילמן משאירה חלל, ואנחנו מקווים שמייק יאנג, שחקן מגוון ומוכשר, ישתלב בצורה מהירה וחלקה וכל הקבוצה תעזור לו להתחבר אלינו מהר. אני בטוח שמייק עם האיכויות שלו כשחקן עם והאישיות שלו תקל על התהליך".

ליאור ליובין. חיזוק לגלבועגליל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי