פערים כספיים בין סטודמאייר למכבי ת"א, שלא ממהרת לשלם

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | FIBA

הצהובים נואשים לחזק את הקאדר הישראלי בעקבות מכת הפציעות, אך נציגיו של הסנטר, איתו ישב ספרופולוס כבר בקיץ, דורשים 50 אלף דולר לחודש עד תום העונה

(גודל טקסט)

מכת הפציעות שפקדה את מכבי תל אביב בעונה הנוכחית היא משהו שלא זכור בספורט הישראלי, לפחות בשנים האחרונות. מעבר לג'ון דיברתולומאו שסיים את העונה לפני כחודש וחצי וטאריק בלאק שנעדר מאז תחילת דצמבר, שלשום (ראשון) התבשרו הצהובים תוך פחות מיממה על כך שעומרי כספי ייאלץ לעבור ניתוח שצפוי להשביתו עד לסיום העונה, בעוד יובל זוסמן שבר את אגודל ידו הימנית וייעדר בין 4-6 שבועות ואילו נייט וולטרס סובל מפציעה בכתפו ועשוי לשבת בצד לתקופה לא מבוטלת.

הפציעות שהותירו את האלופה עם שני ישראלים בכירים בלבד (דני אבדיה וג'ייק כהן), הביאו את ההנהלה להתחיל בחיפושים אחר חיזוק ישראלי והשם הבכיר ביותר שעלה על הפרק הוא זה של אמארה סטודמאייר, שקיבל כזכור אזרחות לפני כעשרה חודשים.

יש לציין שיאניס ספרופולוס כבר ישב עם סטודמאייר בקיץ האחרון ובהמשך לכך, נציגי השחקן נפגשו עם גורמים בהנהלת מכבי תל אביב והציבו דרישה לשכר של חצי מיליון דולר לעונה. בסופו של דבר השיחות לא הולידו עסקה בין הצדדים, אך המגעים חודשו כעת לאור הצורך של הצהובים להתחזק בשחקן ישראלי. רף השכר שדורשים נציגיו של אקס הפועל ירושלים נשאר די זהה ועומד על 50 אלף דולר לחודש עד תום העונה, סכום שמכבי תל אביב אינה ממהרת לשלם בשלב זה ולכן כלל לא בטוח שהסנטר ילבש צהוב בקרוב.

סטודמאייר. פערים כספיים בינו לבין הצהובים (דני מרון)
סטודמאייר. פערים כספיים בינו לבין הצהובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי