אלי רוזנבלום: גאווה ללבוש את מדי הנבחרת, אשמח לשחק בישראל

נבחרת העתודה לנשים
נבחרת העתודה לנשים | עודד קרני, איגוד הכדורסל

המתאזרחת ממכללת UCLA תהיה בסגל נבחרת העתודה לאליפות אירופה עד גיל 20 דרג ב': "מדהים לייצג את מדינת ישראל"

(גודל טקסט)
בעוד כשבועיים וחצי תפתח באילת אליפות אירופה לנשים עד גיל 20 דרג ב'. הנבחרת שלנו כבר באילת במחנה אימונים שם תקיים מספר משחקים נגד נבחרת הנערות של אלי רבי.

 

ההבדל הגדול בין נבחרת העתודה הנוכחית לזו של השנים האחרונות, הוא  שלרשות המאמנת שירה העליון, תעמוד שחקנית פנים של ממש, משהו נדיר בנבחרות הבנות של ישראל.

 

מדובר באלי רוזנבלום (1.93 מ') ממכללת UCLA  היוקרתית שלפני כעשרה ימים הצטרפה לנבחרת ובראיון לאתר איגוד הכדורסל מספרת: "לאבא שלי יש קשרים בישראל והוא יצר קשר עם צוות האימון והאיגוד, ככה עלתה האפשרות שאשחק בנבחרת ישראל ואני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי. זה מדהים לייצג את המדינה. גדלתי כילדה יהודייה בארה"ב ועכשיו לשחק עבור מדינת ישראל זה דבר מדהים עבורי".

 

גדלת וחונכת כיהודייה?

"כן. זה תמיד היה חלק בלתי נפרד ממני וממשפחתי. כדורסל זה הספורט שאני אוהבת ועכשיו ללבוש את מדי נבחרת ישראל זו גאווה גדולה עבורי".

 

את רואה אולי את עתידך בישראל?

"בלי ספק. אחרי הקולג' אני רואה את עצמי משחקת כדורסל מקצועני וזה יקרה ככל הנראה מחוץ לארה"ב, כך שאין ספק שאשמח מאוד לשחק בישראל".


נבחרת העתודה (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
נבחרת העתודה (עודד קרני, איגוד הכדורסל)


עד כמה משמעותית העובדה שהשנה האליפות בארץ?

"זה יתרון אדיר בשבילנו לשחק בבית מול הקהל שלנו. כולם קיבלו אותי מדהים בנבחרת, אני מרגישה כמו בבית. אין ספק שהמטרה שלנו לעלות לדרג א'. אנחנו משחקות ברמה מאוד גבוהה וצריך לראות תוך כדי האליפות איך נתפתח כקבוצה. אני מאוד מאמינה בנבחרת ובצוות האימון שלנו".,

 

ואיך את רואה את התפקיד שלך בנבחרת שלא רגילה לשחק עם שחקנית פנים כמוך?

"אין ספק שזה יעזור לי להתפתח כשחקנית. אני עדיין לומדת את השיטה, אבל נהנית לראות איך משחקים כדורסל שונה מהכדורסל  שאני מכירה מהמכללות. התפקיד שלי יהיה לתת לנבחרת נוכחות בצבע, לגרום להגנות להתכווץ סביבי ואז יהיה יותר מקום לקלעיות והחדירה של הנבחרת לבוא לידי ביטוי".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי