נבחרת העתודה נשים הפסידה באליפות אירופה לקרואטיה 65:51

נבחרת קרואטיה
נבחרת קרואטיה | איגוד הכדורסל

השחקניות של שירה העליון פתחו את המשחק הראשון בצורה נהדרת והובילו בתום הרבע הראשון, אך איבדו את המומנטום ברבע השני ולא הצליחו להדביק את הפער

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נשים פתחה את אליפות אירופה לעתודה (דרג ב') ברגל שמאל, שהפסידה לנבחרת קרואטיה 65:51. במדי הנבחרת הישראלית התבלטה עדן רוטברג עם 10 נקודות וארבעה אסיסטים, את הנבחרת הקרואטית הובילה הגארדית אנה פטראק עם 19 נקודות.

משחק הבכורה של ישראל בטורניר שמתקיים באילת החל ברבע ראשון שנשלט ברובו על ידי שחקניות הישראליות. השחקניות של שירה העליון הצליחו לצמצם לשמור על היתרון שהסתיים ב-17:15 לטובתן. הרבע השני היה אופרה אחרת לגמרי, כשהקוראטיה עלו ליתרון ראשון באמצע הרבע. הנקודות של ישראל ברבע השני הגיעו בדקה 6:19 מקו העונשין. הקרואטיות שמרו על היתרון עד סוף הרבע שנגמר 34:29.

נבחרת קרואטיה החלה את הרבע השלישי במומנטום נהדר מהרבע השני. למרות שישראל הצליחה לצמצם את הפער עד לארבע נקודות 6:26 דקות לסיום הרבע, הנבחרת מהבלקן הצליחה שוב לברוח וסיימה את הרבע ביתרון 53:47. הרבע הרביעי והאחרון החל בצורה מגמגמת מבחינת שתי הנבחרות, כשהנקודות הראשונות ברבע המכריע הגיעו לאחר שתי דקות במשחק. קרואטיה השתלטה לגמרי על המשחק והצליחה להגדיל את הפער עד לסיום המשחק שהסתים ב-65:51. 

עדן רוטברג. ניסתה אך לא הצליחה (איגוד הכדורסל)
עדן רוטברג. ניסתה אך לא הצליחה (איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי