איחרו ברישום: כוכבת ה-WNBA פספסה את המשחק מול חולון בגלל טעות

אלכסיס ג'ונס
אלכסיס ג'ונס | טוויטר

אלכסיס ג'ונס שזכתה עם מינסוטה לינקס באליפות הליגה הטובה בעולם, הצטרפה לאליצור רמלה, אך טופס שחרורה הגיע שעתיים וחצי לאחר סגירת הרישום

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת העל לנשים בכדורסל ייצא הערב (שני) לדרך ומי שקיווה לראות את כוכבת ה-WNBA אלכסיס ג'ונס בשורות אליצור רמלה, יתאכזב. ג'ונס זכתה העונה באליפות הליגה הטובה בעולם עם מינסוטה לינקס. הרמלאיות המגיעות למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, יארחו את אליצור חולון ולמרות שהודיעו על צירופה של ג'ונס, לא יוכלו לשתפה בשל איחור ברישומה.

"קיבלתי את בקשתה של אליצור נווה דוד רמלה להארכת מועד לרישום אלכסיס ג'ונס כך שניתן יהיה לרושמה למשחק הערב עד השעה 16:00 במקום עד השעה 11:00 בבוקר, המועד האחרון שבו ניתן היה לרשות את השחקנית", נאמר בחוות הדעת המשפטית שקיבל איגוד הכדורסל.

טופס השחרור של השחקנית הגיע באיחור של שעתיים וחצי, קרי ב-13:30 וזאת לטענת הקבוצה מאחר ששחרורה הגיע באיחור בשל חגיגות השנה החדשה שבעקבותיהם נפתחו משרדי איגןוד הכדורסל בחו"ל באיחור. על פי היעוץ המשפטי, לא ניתן לאשר את רישומה של אלכסיס וכך היה גם האיחור היה בן דקות בלבד.

באיגוד ציינו כי המדיניות היא שלא לחרוג מהשעה שנקבעה ולו בדקה אחת. ביעוץ המשפטי נאמר עוד כי "על הקבוצה היה לשנס מותניים ולפעול כדי שהאישור יגיע במועד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי