עדן ענבר חתם במכבי אשדוד לעונה רביעית ברציפות

עדן ענבר
עדן ענבר | צילום: עודד קרני

מאמן נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל, הוביל את אשדוד בעונה אחרונה לזכייה באליפות ליגת העל לנשים בכדורסל ובגביע המדינה. מאמצים להשאיר את קטיה לויצקי ושי דורון

(גודל טקסט)

מאמן הכדורסל עדן ענבר ימשיך לאמן בעונה הבאה, עונה רביעית ברציפות, את קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בנות אשדוד. ענבר, מאמן נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל, הוביל את אשדוד בעונה אחרונה לזכייה באליפות ליגת העל לנשים בכדורסל ובגביע המדינה. בשלוש השנים הקודמות בהן אימן ענבר את הקבוצה הוא זכה עמה בחמישה תארים: שלוש אליפות, שני גביעים ובשתי עונות זכה בדאבל.


מכבי בנות אשדוד החליטה לוותר גם העונה על הזכות לשחק באירופה, בגלל חוסר יכולות כספיות לעמוד בהוצאות הכבדות הכרוכות בהשתתפות במפעלים באירופה. עתה, מתחילים עדן ענבר והצוות המקצועי לבנות את הרכב הקבוצה לעונה הבאה. טיה פרסלי ושרה אטיס ממשיכות לשחק בקבוצה.


אורי בן סימון מנכ"ל המועדון אמר: "אנו שמחים וגאים בכך שעדן ענבר הסכים להמשיך לאמן את הקבוצה עונה רביעית ברציפות. אנחנו מחויבים להישגיות ומשקיעים מאמצים גדולים כדי להמשיך ולהיות הקבוצה המובילה בכדורסל הנשים. בימים אלה אנו עושים מאמצים קודם כל לחדש את ההסכמים עם קפטן הקבוצה קטיה לויצקי ועם שי דורון, מבכירות השחקניות בישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי