האמריקאיות תמרה יאנג ואלכסה הארט חתמו בבני הרצליה

תמרה יאנג
תמרה יאנג | האתר הרשמי

יאנג היא שחקנית בעלת עבר עשיר של 10 שנים ב-WNBA ולפני שש שנים זכתה עם מכבי אשדוד בגביע המדינה. הארט מגיעה לקבוצה מהשרון ממכללת אוהיו

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים בכדורסל של בנות הרצליה, החתימה שתי זרות חדשות לעונת המשחקים הקרובה 2018/2019. תמרה יאנג (32, 1.88 מטר) בעלת עבר עשיר של 10 שנים ב-WNBA, נבחרה ב-2008 במקום השמיני בדראפט ע"י אטלנטה דרים, ולאחר עונה אחת עברה לשיקגו סקיי, במדיה שיחקה עד העונה שעברה.
יאנג משחקת הקיץ בלאס וגאס ועד כה רשמה ממוצעים של  10 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. יאנג שיחקה ב-2012 במכבי אשדוד עמה זכתה בגביע המדינה ושיחקה בליגות נוספות באירופה: לטביה, טורקיה וצרפת.

עמית הלמן, המנהל המקצועי של בנות הרצליה אמר על ההחתמה : "אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו לצרף שחקנית ברמתה של תמרה יאנג. מדובר בשחקנית שעושה הכל על המגרש משני צידיו, שומרת נהדרת וריבאונדרית מצוינת, ומעל הכל מדובר במנהיגה שתוסיף המון שקט וניסיון לקבוצה. בשנתיים האחרונות תמרה משחקת את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה שלה ואנחנו בטוחים שתתרום מניסיונה הרב על מנת שהקבוצה תעמוד ביעדים הגבוהים שהצבנו לעצמנו העונה".

הרצליה גם החתימה את אלכסה הארט (24, 1.91 מטר) בוגרת מכללת אוהיו בשורותיה שיחקה ארבע עונות. בעונה שעברה קלעה 5.1 נקודות בממוצע למשחק. בשתי עונותיה הראשונות במכללה, רשמה 11.5 נקודות ו 8.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי