רמת חן גברה על פ"ת, רמלה התקשתה מול הרצליה

שי דורון
שי דורון | עודד קרני, ליגת ווינר נשים

הקבוצה של שירה העליון גברה 85:89 על המלאבסיות, אשדוד הביסה 68:86 בחולון והרצליה מתחה את קבוצתו של קאר, אך נכנעה 71:67. במשחקי הפלייאוף תחתון: 71:90 לרמת השרון על בני יהודה

(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון והתחתון במסגרת ליגת העל לנשים סיפקו הערב (שני) כמה מפגשים מסקרנים. 

משחקי הבית העליון:
מכבי רמת חן/בליך – הפועל רוני פ"ת 85:89
במשחק המרכזי הערב מכבי רמת חן/בליך, שמדורגת במקום השני, ניצחה את הפועל רוני פ"ת 85:89 במשחק מותח שהיה צמוד עד דקות הסיום. זהו ניצחונה הראשון העונה של המארחת על יריבתה מפתח תקוה, זאת לאחר שגברה עליה פעמיים בעונה במהלך הליגה הסדירה. 
אלכס הארדן עם דאבל דאבל (22 נקודות, 10 אסיסטים) הובילה חמש שחקניות של המארחת שקלעו בדאבל פיגרס. אצל האורחת מנגד, היו אלו אלכסיס פיטרסון (34) ומוניק ריד (29 נקודות, 18ריבאונדים) שבלטו עבור הפועל פ"ת.

אליצור רמלה – בנות הרצליה 67:71
הקבוצה של קורי קאר הייתה קרובה להפתיע את הראשונה בטבלה, כאשר 5:55 דקות לסיום הרבע השלישי עוד הובילה בפער של 15 נקודות. שבע דקות לסיום הרצליה עוד הובילה במשחק אבל ג'יימי נארד, טיפאני מיטצ'ל ואלכס כהן הפכו את התוצאה,ושמרו על יתרון  עד הסיום.
דאבל דאבל מפלצתי של קריסטל ברדפורד עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים לא הספיק לאורחת שנכנעה לחמישה שחקניות רמלה שקלעו במספרים כפולים. 

אליצור חולון – מכבי בנות אשדוד 86:68
אליצור חולון חנכה הערב את אולמה הביתי החדש והמושקע על שמו של אריאל שרון, וקיוותה לפתיחה טובה יותר, אך לדניאל אדאמס ומכבי בנות אשדוד היו תכניות אחרות. 33 נקודות של אדאמס (13 ריבאונדים) לצד 12 אסיסטים של צ'לסי הופקינס סידרו לאלופה ומחזיקת הגביע ניצחון יוקרתי בפער דו סיפרתי. עבור המפסידות הייתה זו שי קלי שבלטה עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים.

משחקי הבית תחתון:
הפועל ראשל"צ – מכבי רעננה 82:73
קרב על ראשות הבית התחתון הסתיים כאשר חניכותיו של המאמן עדני דגן רשמו ניצחון שלישי העונה על הפועל ראשל"צ, והפעם במשחק חוץ. בריה גוס סיימה עם 21 נקודות ומאי דיין הוסיפה 12 עבור מכבי רעננה. את הקבוצה המקומית הובילו בריאנה ריצ'ארדסון עם 22 נקודות, וג'ליאן אלין עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים.

א.ס רמת השרון – בני יהודה 71:90
בקרב התחתית בבית התחתון רשמה הקבוצה של אורנה אוסטפלד ונעמי קולודני ניצחון כפול תוך שבוע על בני יהודה ציונטרוניקס, ששיחקה הערב עם שיילה קופר, ובכל זאת הובסה ב-19 הפרש. היתרון האיכותי של רמת השרון בא לידי ביטוי כשהוליכה כבר מהפתיחה ולא שמטה את היתרון עד סוף ההתמודדות. אלכסיס ג'ונס ויעל אהרונוב הובילו את המארחת עם 18 ו-17 נקודות בהתאמה כאשר מנגד, 21 נקודות של שיילה קופר לא הספיקו לייצר מתח עבור הקבוצה בנמצאת במקום האחרון בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי