כדורסל הנשים נגד משרד הספורט: "באין מנוס, נפנה לבג"צ"

איריס שטרק
איריס שטרק | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

סכומים של אלפי שקלים שהובטחו על ידי משרדה של השרה רגב מעולם לא הגיעו לקבוצות, ובמנהלת ליגת העל מתכוונים לקחת את העניין לבית המשפט: "ליגות הנשים נדרשות להתחנן כדי לקבל את הכספים המגיעים להן בדין"

(גודל טקסט)

האם מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ומשרד הספורט בדרך לבג"צ? יו"ר המנהלת איריס שטרק הודיעה היום (רביעי) כי היא עשויה לפנות לבית המשפט לאחר שכספים שהובטחו על ידי הגוף הממשלתי לא הועברו לקבוצות למרות ההסכמים.

על פי טענת המנהלת, משרד התרבות והספורט התחייב להעביר מדי שנה מענק על סך 450,000 ש"ח לכל אחת מהקבוצות המשתתפות בליגת העל. אך למרות שהעונה כבר קרובה לסיום הועברו רק כ-30 אלף ש"ח, פחות מ-10% מהסכום שהובטח.

שטרק פנתה במכתב למשרד הספורט ולשרה מירי רגב: "בעוד ענפי הספורט הגבריים, לרבות ליגות הכדורגל והכדורסל, מקבלים מידי שנה את כספי השיווק מהטוטו בתחילת העונה, מועד המאפשר למועדונים התנהלות שוטפת תקינה, ליגות הנשים מתמודדת מידי שנה עם סחבת מצד משרד התרבות והספורט האחראי על העברת הכספים בעניינן, ונדרשות 'להתחנן' ממש בכדי לקבל את הכספים המגיעים להן בדין".

כעת נערכים במנהלת לפנייה לערכאות המקובלות, אחרי שמשרד הספורט לא רק הפר את ההתחייבויות שניתנו בפני בג"צ אלא אף מסרב להתייחס לכל פניה מצד המנהלת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי