לקסי בראון חתמה בהרצליה: "כישרון ענק בשיא ההתפתחות"

לקסי בראון
לקסי בראון | האתר הרשמי

המאמן קורי קאר לאחר צירופה של השחקנית שהגיעה ממינסוטה לינקס: "היא רב גונית". המנהל המקצועי עמית הלמן: "שמנו לעצמנו מטרה - להביא הנה שחקניות בעלות יכולות אשיות גבוהות"

(גודל טקסט)

חיזוק משמעותי לקבוצת כדורסל הנשים בנות הרצליה שהודיעה היום (שלישי) על החתמתה של לקסי בראון (1.75, 25), שמשחקת במינסטוה לינקס ב-WNBA.

קורי קאר, מאמן בנות הרצליה, אמר: "אני שמח על הצטרפותה של לקסי, שחקנית רב גונית שיכולה לשחק בעמדות 1 ו-2. יש לה ראיית משחק טובה, קליעה ואני אוהב את היכולת שלה לנהל את המשחק. אוהדי הכדורסל ישמחו לדעת שבראון חיה ונושמת כדורסל ונבחרה בעבר כששיחקה באוניברסיטה לשחקנית ההגנה של השנה, מה שמלמד על היכולות שלה. היא מלאת תשוקה ואהבה למשחק ואביה, די בראון, שיחק בעברו במדי בוסטון".

עמית הלמן, המנהל המקצועי, הוסיף: "שמנו לעצמנו מטרה – להביא הנה שחקניות בעלות יכולות אשיות גבוהות שהן גם שומרות מהטובות בעולם. בראון היא כישרון ענק בשיא ההתפתחות,שחקנית עם יכולת חדירה מעולה שגם קולעת באחוזים יוצאי דופן ומעל הכל שומרת אדירה. אנחנו שמחים מאוד לצרף אותה".

בראון נבחרה במקום ה-9 בדראפט 2018 על ידי קונטיקט במדיה שיחקה אשתקד ב-WNBA. בעונתה האחרונה במכללות קלעה 19.4 נקודות למשחק, חילקה 4.4 אסיסטים והוסיפה 4.4 ריבאונדים. בעונה הראשונה באירופה היא שיחקה בגיור ההונגרית ורשמה ביורוקאפ ממוצעים של 13.8 נק, 2.8 אס' ו-2.9 ריב'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי