אליצור חולון החתימה שחקנית זרה ראשונה לקראת העונה

קנישה בל
קנישה בל | אתר מכללת מינסוטה

קנישה בל, שנבחרה בדרפאט האחרון ומחזיקה בשורה סטטיסטית מרשימה, מצטרפת לקבוצה של אייזנברג אחרי שגם רומי לוי חתימה מוקדם יותר השבוע

(גודל טקסט)

אליצור חולון ממשיכה להתחמש לקראת העונה הקרובה. היום (חמישי) המועדון הודיע על השחקנית הזרה הראשונה שצורפה לסגל לקראת העונה הקרובה, קנישה בל. הרכזת בת ה-23 מתנשאת לגובה של 1.75 מ', נבחרה על ידי מינסוטה לינקס בסיבוב השני של הדראפט האחרון ב-WNBA. את עונתה האחרונה במכללות עשתה במכללת מינסוטה, וסיימה עם סטטיסטיקה אישית מרשימה של 19.5 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים בממוצע למשחק (הובילה את המכללה בנקודות ואסיסטים).

רועי אייזנברג, מאמן הקבוצה התייחס להחתמה: "קנישה היא רכזת זריזה עם נתוני פתיחה מרשימים מאוד. חיפשנו מנהלת משחק, שגם מסוגלת לייצר נקודות, וגם להפוך את השחקניות שמסביבה לטובות יותר. יכולת המסירה שלה ביחד עם המהירות והנתונים האתלטיים שלה, הביאו לכך שבחרנו דווקא בה מלא מעט מועמדות שהיו לנו"

יו"ר המועדון, מנחם וידהורן הוסיף: "הצלחנו להביא מרכזת צעירה, מוכשרת ורעבה. קנישה מגיעה ממכללה שסיפקה כמה שחקניות שהטביעו את חותמן בליגה שלנו והמספרים שלה מדברים בעד עצמם. התחושות שלי שהליגה ובעיקר אנחנו הולכים ליהנות ממנה בעונה הקרובה"

החיזוק לסגל בדמותה של בל מצטרף להחתמה של רומי לוי בת ה-19, שתפסה את מקומה של נופר שלום שעזבה לבנות אשדוד. בנוסף, אייזנברג עצמו הודיע כי ימשיך לעונה שביעית ברציפות על הקווים בחולון, אחרי שהמשימה להשאיר לעונה נוספת את אמילי ספקטור וקורטני דאגלאס הושלמה בהצלחה.

רועי אייזנברג. אליצור חולון בונה סגל לאליפות (האתר הרשמי)
רועי אייזנברג. אליצור חולון בונה סגל לאליפות (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי