חיזוק ישראלי לרמת חן: אלכס כהן ודניאל רבר חתמו בקבוצה

דניאל רבר
דניאל רבר | מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

שתי השחקניות שהיו שותפות בעונה החולפת לזכייה של אליצור רמלה בדאבל, יצטרפו לקבוצתו של עדן ענבר לקראת העונה באה. בנוסף, הובטחה הישארותן של אדוט בולג'אק וטל לב

(גודל טקסט)

מכבי רמת חן/בליך דיווחה היום (רביעי) על החתמות חדשות לקראת עונת 2019/20. הקבוצה צירפה לשורותיה את אלכס כהן (26) ודניאל רבר (23) ששיחקו בעונה האחרונה בשורות אליצור רמלה והיו שותפות לזכייה בדאבל המקומי.

רמת חן/בליך הייתה הקבוצה שבה כהן החלה את דרכה בישראל, עם עלייתה לארץ ב-2015 לאחר המכביה. כעת היא חוזרת אליה אחרי עונה מוצלחת, שבה רשמה 7.3 נקודות, קלטה 3.3 ריבאונדים ומסרה 1.5 אסיסטים בממוצע למשחק בפלייאוף. גם דניאל רבר, המתנשאת לגובה 1.84 מטרים, חוזרת לרמת חן מרמלה אחרי שהעמידה בשורות הדאבליסטית ממוצעים של 6.6 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה.

עוד בקבוצתו של המאמן החדש-ישן עדן ענבר, טל לב (22, 1.81 מטר) תמשיך לעונה שניה ויחד איתה רמת חן תשמור על הזרה המצוינת אדוט בולג'אק. גם יערה יצחקי, שגדלה במחלקת הצעירות של רמת חן, תחזור לקבוצת נעוריה. את השנה החולפת היא החלה ברמלה, אך נפצעה והחמיצה את מרבית העונה. לסיום, רוני גולדין שהייתה רשומה בעונה שעברה ברמת השרון, מצטרפת גם היא לקבוצה.

עדן ענבר מצרף חיזוק ישראלי לקבוצתו החדשה-ישנה (לירון )
עדן ענבר מצרף חיזוק ישראלי לקבוצתו החדשה-ישנה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי