גיא ניב במקום ה-154, מארק הירשי ניצח את הקטע ה-12

סטראט אפ ניישן | סטראט אפ ניישן

יום מאכזב לסטארט אפ ניישן. בריחה של נילס פוליט לא צלחה ושילם עם העזרה של בורה לסאגאן. השוויצרי בן ה-22 סיים לראשונה בטור דה פרנאס במקום הראשון

(גודל טקסט)

קבוצת הרכיבה הישראלית סטראט אפ ניישן, המשיכה היום (חמישי) את הטור דה פראנס עם הקטע ה-12 במירוץ. הבריחה של פוליט לא צלחה למרות ההשקעה העצומה שלו, בעיקר משום שקבוצת בורה החליטו לרדוף , אולי במחשבה לעזור לסאגאן לעבור את העלייה ולהתחרות על הניצחון. מי השוויצרי בן ה-22 מארק הירשי, ניצח לראשונה קטע בטור אחרי שסיים פעם אחת במקום השני ופעם נוספת בשלישי בקבוצה הקדמית עם החולצה הצהובה סיימו לום ואח אסברואק ודן מרטין.

הדירקטור הספרדי אוסקר גררו אמר: "התכנית שלנו עבדה. כל הפלוטון העריך שהבריחה תנצח היום בשל אורך הקטע והעובדה שלא מדובר בשלב מכריע בטור. עבדנו קשה לצאת לבריחה כאשר היום גם גיא ניב קיבל אישור לנסות לצאת. בסוף פוליט היה זה שהצליח. אבל המהלך של בורה כפה עליו ועל חברי הבריחה לעבוד כמו מטורפים עבור שתי דקות פער. זו אנרגיה שירדה לטמיון אבל שעות ארוכות כשישראל שוב בקדמת המירוץ זה לא דבר של מה בכך. ננסה שוב מחר".

גיא ניב, שסיים בקבוצת הרוכבים האחרונה וניצב במקום ה-154 אמר: "הייתי סופר אקטיבי בפתיחה של השלב. הייתי בכמה מהלכים בהתחלה, ואז כשיצאה הבריחה של נילס כיסיתי המון התקפות וניסיונות גישור. בהמשך השלב לא הרגשתי טוב. כשהבנתי שאני ביום חלש יחסית החלטתי שאני קופץ על הגרופטו הראשון שנפתח, בלי לנסות להישאר מקדימה עד שאני נושר. יש לנו 3 ימים קשים לפנינו ואין טעם לחפור היום בור לחינם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי