פוגצ'אר ניצח בקטע ה-15, רוגליץ' שמר על הפסגה

טאדיי פוגצ'אר | THIBAULT CAMUS/POOL/AFP via Getty Images

הסלובנים ממשיכים לשלוט בטור דה פראנס: המנצח צימק ל-40 שניות את הפער מבן ארצו, שיצא ליום המנוחה עם החולצה הצהובה. דן מרטין מישראל סטארט אפ סיים במקום ה-21, גיא ניב במקום ה-88

(גודל טקסט)

טאדיי פוג'צאר ניצח הערב (ראשון) את הקטע ה-15 בטור דה פראנס והמשיך את מגמת השליטה הסלובנית במרוץ. פוגצ'אר, שעצר את השעון על 4:34 שעות, נמצא בפער של 40 שניות מבן ארצו פרימוז' רוגליץ' בדירוג הכללי. רוגליץ' סיים היום יחד איתו ושמר על החולצה הצהובה. האלוף המכהן אגאן ברנאל התרסק, כשהתדרדר מהמקום השלישי עד למקום ה-13 ולמעשה נותר עם סיכויים אפסיים לשמור על התואר.

בקבוצת ישראל סטארט אפ ניישן, המדורג הבכיר של היום היה דן מרטין שסיים במקום ה-21 והראה כי הוא ממשיך במגמת השיפור ומתגבר על הפציעה. גיא ניב רשם יום מצוין מבחינה אישית, כשסיים במקום ה-88. הישראלי מדורג במקום ה-145.

מחר יקבלו הרוכבים יום מנוחה כשהם שוהים בגרנובל. המנהל המקצועי של סטארט אפ ניישן, אוסקר גררו, אמר לקראת השבוע האחרון של הטור: "למרות שעדיין אינו בכושר להיאבק מול עשרת הרוכבים הכי טובים כאן, מרטין מגלה סימני שיפור מדי יום ומראה לנו שיש למה לחכות בשבוע האחרון באלפים. הוא מחכה שם לבריחה הגדולה שלו וכך גם רוכבים נוספים שלנו, כמו קריסטס ניילנדס, שלא רוצים להגיע לפריז לפני נסיון אמיתי להיאבק על ניצחון כאן שאנו כה רוצים. גרייפל טיפס היום לא רע והוא בונה על הפיניש בשדרות השאנז-אליזה וגם השלב ה 19 הוא הזדמנות לספרינטר שלנו הופסטטר, כך שיש למה לחכות".

דן מרטין | סטארט אפ ניישן
גיא ניב | סטארט אפ ניישן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי