סטארט אפ ניישן מזנקת לג'ירו, גיא שגיב: "לא מגיע לקחת טרמפ"

גיא שגיב | בטיני פוטו

העונה ההיסטורית של הקבוצה הישראלית ממשיכה, ופחות משבועיים אחרי שסיימה את הטור דה פראנס הראשון שלה - היא תחל את דרכה במירוץ השני בחשיבותו בעולם ביום שבת. אלוף ישראל: "אני רוכב טוב יותר מהפעם הקודמת"

(גודל טקסט)

העונה ההיסטורית של סטארט אפ ניישן ממשיכה – הקבוצה הישראלית תחל בעוד ביום שבת בסיציליה את הג'ירו דה איטליה. פחות משבועיים אחרי שעשתה היסטוריה בפריז בטור דה פראנס הראשון שלה, תזנק ישראל סטארט אפ ניישן בסיציליה למירוץ השני בחשיבותו בעולם – הג'ירו דה איטליה – במטרה מוצהרת להשיג ניצחון ראשון אי פעם בגראנד טור.

אלוף ישראל גיא שגיב שרק לפני שנתיים היה הישראלי הראשון שניתץ את תקרת הזכוכית כאשר זינק לג'ירו ההיסטורי בירושלים וסיים בהצלחה שלושה שבועות אחר כך ברומא – הבהיר שמדובר הפעם באתגר שונה לחלוטין מבחינתו ומבחינת הקבוצה. "אני לא מגיע הפעם לקחת טרמפ רק כדי לסיים", הבהיר הישראלי. "אני מאמין שאני רוכב טוב יותר, עם ניסיון גדול יותר וגם עם בטחון עצמי במקום אחר. השאיפה שלי זה לעזור לקבוצה לקחת ניצחון כאן ולקבל הזדמנות לצאת לבריחות. זה הולך להיות הרבה יותר מאתגר והרבה יותר קשה מהג'ירו ההיסטורי שהמדינה כולה לעולם לא תשכח".

בעלי הקבוצה סילבן אדאמס שמתכוון ללוות את הקבוצה גם בג'ירו אחרי החוויה העצומה בטור דה פראנס והסיום המרגש בשדרות האליזה עם גיא ניב – הישראלי הראשון שעשה זאת. "הג'ירו בישראל יישמר כמובן תמיד בזיכרון של כולנו כמקור לגאווה עצומה – והמעמד שסימן את התפנית הגדולה עבור הקבוצה. אני מקווה ומאמין שנוכל להשיג כאן עוד ציון דרך היסטורי".

גיא שגיב – סטארט אפ ניישן | בטיני פוטו

הג'ירו יוזנק בשבת ה-3 באוקטובר באי סיציליה. המירוץ יחצה את איטליה על פני 3450 קילומטרים ויטפס לפסגות הדולומיטים לפני שיגיע לסיומו ב-25 באוקטובר במרכז מילאנו. בדומה לטור דה פראנס, הטור כולו יתנהל תחת משטר "בועה" קפדני כדי להגן על הרוכבים ואנשי הצוות מהקורונה, שתאיים כמובן על שיבוש וביטול הטור. מאז סיום הטור, המצב באירופה רק הולך ומתדרדר אל מול גל הקורונה השני ששוטף את היבשת.

ההרכב של סטארט אפ ניישן לג'ירו

גיא שגיב – ישראל.
דוידה צ'ימולאי – איטליה
ריק זאבל – גרמניה
דני נבארו – ספרד
רודי בארבייר – צרפת
אלכס קטאפורד – קנדה
מתיאס בראנדלה – אוסטריה
אלכס דאווסט – בריטניה

סטארט אפ ניישן | בטיני פוטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי