צפו בתקציר: אורוגוואי נפרדה ב-2:2 מפתיע נגד יפן

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Alessandra Cabral/Getty Images

האורחת מאסיה עלתה ליתרון פעמיים לאחר צמד של קוג'י מיושי (25, 59), אבל התכולים חילצו נקודה בזכות פנדל של סוארס בדקה ה-33 (לאחר בדיקה ב-VAR) ונגיחה של חוסה חימנס (66)

(גודל טקסט)

הנבחרת המרשימה של הסיבוב הראשון של הקופה, אורוגוואי שפירקה 0:4 את אקוודור קיוותה להמשיך את המומנטום נגד האורחת יפן שהגיעה עם הסגל האולימפי שלה. על הנייר זה אמור להישמע כמו טיול קליל לנבחרתו של אוסקר טבארס, אך הנבחרת האסייתית לא עשתה לה חיים קלים המשחק נגד בתיקו 2:2 לא צפוי.

אחרי 25 דקות קוג'י מיושי בן ה-22 עבר בקלות את ההגנה הקשוחה של אורוגוואי סיים מהלך נהדר עם בעיטה מדויקת ברגל ימין שהצליחה להכניע את פרננדו מוסלרה. השוויון של אורוגוואי הגיע בדקה ה-33 כאשר השופט פסק על פנדל (בזכות ה-VAR) לאחר הכשלה ברחבה על אדינסון קבאני, לואיס סוארס עמד בלחץ וכבש בעזרת בעיטה שטוחה לפינה הימנית.

14 לתוך המחצית השנייה קוג'י מיושי השלים צמד לאחר שניצל יציאה לא טובה של פרננדו מוסלרה והיפני דחק מקרוב מול השער החשוף והחזיר את היתרון לנבחרתו. בדיוק כמו במחצית הראשונה גם הפעם השוויון הגיע במהרה לאחר שבלם אתלטיקו מדריד חוסה חימנס עלה מעל כולם לקרן של ניקולס לודיירו וקבע את תוצאת המשחק.


אכזבה באורוגוואי. לואיס סוארס ודייגו גודין (CARL DE SOUZA/AFP/Getty Images)

אורוגוואי עלולה לאבד הלילה (בין שישי לשבת, 1:45, שידור ישיר בספורט1) את המקום הראשון אם נבחרת צ'ילה תנצח את אקוודור, אך עדיין חבורתו של טבארס תלויה בעצמה מכיוון ששתי הנבחרות ייפגשו במחזור הנעילה של שלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי