סקאלוני: "לפעמים השחקנים באים למשחק כאילו זו מלחמה"

מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים
מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים | Pedro Vilela / Stringer

מאמן ארגננטינה שמח על ההעפלה לרבע הגמר ודיבר על הלחץ העצום שהיה על הנבחרת. מסי חגג יום הולדת 32: "אני תמיד עם הנבחרת בתאריך הזה. הקופה מתחיל עכשיו, אין מקום לטעויות". אגוארו זכה למחמאות

(גודל טקסט)
זה לא היה קל, הנבחרת הבטיחה את העפלתה רק במחזור הסיום של שלב הבתים אחרי שני משחקים די נוראיים, אבל ארגנטינה המושמצת יכולה לנשום לרווחה. לאחר הניצחון 0:2 על קטאר העפילה האלביסלסטה לשלב רבע גמר קופה אמריקה. בנבחרת בטוחים שמה שהיה לא משנה, ומכוונים הכי גבוה שיש. אם תשאלו את הקפטן ליאו מסי, שחגג את יום הולדתו ה-32 בצורה הטובה ביותר על אף שלא הבקיע והסתפק בבישול. המכשול הבא: ונצואלה, ביום שישי באצטדיון המראקנה.


לאחר המשחק מסי אמר: "הדבר החשוב ביותר היה לנצח, לעבור את שלב הבתים. נצטרך את הקהל שלנו נגד ונצאולה. הקופה מתחיל מחדש עכשיו, קיבלנו חיים, ואין יותר מקום לטעויות. הניצחון הזה צריך לעשות אותנו חזקים ולגרום לנו להמשיך לצמוח כנבחרת". על היכולת של הנבחרת אמר: "קשה לשחק ככה, יש פחד להישאר בחוץ, אבל עברנו שלב". על יום ההולדת שלו: "כן, אני חושב שב-12 השנים האחרונות רק פעם אחת לא הייתי עם הנבחרת. אראה את המשפחה שלי קצת, הם כאן".


סרחיו אגוארו ספג לא מעט ביקורות על יכולתו בנבחרת אך אתמול הוא בהחלט היה שם בשבילה כשכבש שער נפלא, שערו ה-40 בנבחרת. חלוצה של מנצ'סטר סיטי סיכם: "יש לנו חלוצים מעולים ולמזלי פתחתי בהרכב, כולנו שיחקנו טוב. ונצואלה? היא יריבה קשה מאוד, נתכונן היטב ונהיה מוכנים". זה היה שערו הראשון של החלוץ בנבחרת לראשונה מזה שנה פחות שבוע.




המאמן ליונל סקאלוני סיכם: "יש לנו דברים לשפר אבל אנחנו מרוצים. היינו זקוקים למשחק כדי לקבל ביטחון. שיחקנו בלי פחד, בעיקר במחצית השנייה. נצטרך להתאים את השיטה ליריבות אחרות. אני תמיד חושב על הנבחרת ולא על עצמי. אני רוצה שנהיה מאוזנים עד סוף הטורניר. לפעמים החבר'ה יוצאים לשחק כדורגל והם נראים כאילו הם בדרך למלחמה. הלחץ מקשה. המסר שלי הוא שכולם באותו הצד. מנצחים ומפסידים יחד". 

"אוויר לריאות – ארגנטינה נושמת שוב", נכתב ב"לה נאסיון" המקומי. "ארגנטינה הלכה שוב על הקצה אבל היא עדיין בחיים אחרי ששמה את הייסורים בצד. כולם הזיעו מבפנים. הקהל היה נרגע רק אחרי הגול של אגוארו". לאוטרו מרטינס ולאנדו פרדס היו השחקן שקיבלו את הציון הגבוה ביותר (7). על החלוץ נכתב שהציג מלחמה בלתי פוסקת ואיך שארב לטעות וכבש את שער היתרון. פרדס זכה למחמאות על הניידות ועל כך שכל כדור עבר דרכו וגם כשאיבד כדורים תמיד שיחק בחוכמה. על אגוארו נכתב: "כבש שער טיפוסי כמו במנצ'סטר סיטי". מסי קיבל את הציון 5 ונכתב שבלט במחצית הראשונה אך משהו היה חסר בשליש האחרון. ב"אולה" נכתב: "הגול של אגוארו מנע את הסערה. רוחות הרפאים הלכו, ועכשיו ונצואלה באופק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי