קיירוש: "הניצחון האמיתי הוא שיש לנו 22 שחקנים מעולים"

שחקני נבחרת קולומביה
שחקני נבחרת קולומביה | RAUL ARBOLEDA/AFP/Getty Images)

מאמן נבחרת קולומביה מרוצה מההעפלה לרבע גמר הקופה אמריקה עם המאזן המושלם: "יש לי כאב ראש חיובי, אין לנו מחליפים, כולם שחקני הרכב". קוייאר כבש שער בכורה בנבחרת בתזמון נהדר. בפרגוואי זקוקים לתיקו הערב

(גודל טקסט)
 נבחרת קולומביה סיימה את שלב הבתים של הקופה אמריקה במאזן מושלם וללא אף שער חובה. כשעשתה זאת ב-2001 היא גם זכתה בתואר בפעם היחידה בתולדותיה. כעת, לאחר שהשיגה 0:1 על פרגוואי במחזור האחרון (צפו בתקציר), היא ממתינה לזהות היריבה אותה תפגוש ברבע הגמר ביום חמישי: אורוגוואי או צ'ילה. זו הפעם העשירית מ-11 הטורנירים האחרונים של הקופה אמריקה בהן הנבחרת מגיעה לשלב שמונה האחרונות. סטיית התקן: 2007.


המאמן קרלוס קיירוש היה מרוצה: "לא רק שניצחנו, הניצחון העיקרי היה שעזבתי את המגרש בידיעה שיש לנו 22 שחקנים מעולים שמסוגלים לשחק ברמה גבוהה. אנחנו יכולים לשנות את השיטות בהתאם לכל משחק. הקופה אמריקה האמיתי מתחיל עכשיו".


קיירוש, שניצח בשישה משבעת משחקים כמאמן הנבחרת, הרחיב: "במשחקי ההכנה היו לי תחושות טובות ועכשיו יש לי וודאות מוחלטת. מה שקורה הוא כאב ראש חיובי. אין לי מחליפים בנבחרת, מבחינתי כולם שחקני הרכב. היריבה הבאה? אני מלא הערכה לשתי הנבחרות, בטוח שנפגוש נבחרת חזקה מאוד". לסיום התייחס המאמן למערכת ה-VAR ואמר: "אני חושב שזה כמו ילד קטן שצריך ללמד אותו ללכת. ברור שהמטרה היא שהטכנולוגיה תשפר את הכדורגל".




כאמור, קולומביה שיחקה עם מספר שחקנים משניים. אחד מהם שלקח את הצ'אנס בשתי ידיים ושתי רגליים הוא גוסטבו קוייאר שכבש את שער הניצחון. זה היה שער הבכורה שלו בנבחרת, בנגיעה הראשונה שלו בכדור ברחבה במשחק.


מנגד, בפרגוואי מחזיקים אצבעות לקראת הערב. אם יפן ואקוואדור יסיימו בתיקו, הנבחרת תוכל להעפיל מהמקום השלישי. המאמן אדוארדו בריסו: "מרכז השדה של קולומביה היה המפתח. עשינו טעות, ספגנו שער. במחצית השנייה השתפרנו והיינו קרובים אבל חסר לנו שחקן התקפה משמעותי. יש דברים שלא הצלחנו, אבל היום שיחקנו נגד נבחרת טובה ברמה האישית והקולקטיבית.



קרלוס קיירוש. מרוצה  (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי