צ'יצ'י לפני פרגוואי: "לעולם לא אהיה רגוע לפני פנדלים"

שחקני נבחרת ברזיל
שחקני נבחרת ברזיל | LUIS ACOSTA/AFP/Getty Images

ברזיל מתכוננת לרבע גמר הקופה אמריקה (03:20, שידור ישיר בספורט1). המאמן שהתלונן גם על תנאי המגרש, נמצא בבעיה בקישור האחורי עם היעדרותם של פרננדיניו וקאסמירו. בריסו: "נצטרך למצוא את האיזון"

(גודל טקסט)
הקופה אמריקה חוזר הלילה בין חמישי לשישי (03:20 שידור ישיר בספורט1) היישר למשחקי הנוק אאוט בשלב רבע הגמר, והמשחק הראשון מפגיש את ברזיל המארחת נגד פרגוואי באיצטדיון בפורטו אלגרה.


הברזילאים עדיין באופוריה מהניצחון 0:5 על פרו לפני חמישה ימים. נראה שהמקומיים באו דרוכים מאוד לטורניר, כשבצד ההגנתי הם שמרו על רשת נקייה בכל המשחקים עד כה, ומנגד, בצד ההתקפי מדובר בנבחרת שכבשה הכי הרבה שערים (8). לקראת המשחק הלילה, נוצרה למאמן צ'יצ'י בעיה גדולה בקישור האחורי. קאסמירו ספג כרטיס צהוב שני מול פרו ומושעה מהמשחק. מחליפו היה אמור להיות פרננדיניו, אך קשרה של מנצ'סטר סיטי פצוע בברכו הימנית, ולא יוכל לעזור.


מי שנבחר לבסוף לאייש את העמדה הפנויה בקישור הוא אלאן. קשרה של נאפולי תורגל באימון המסכם לצידו ארתור מברצלונה, והצליח לייצר ביטחון אצל צ'יצ'י שאמר: "בנאפולי הוא שיחק באותו תפקיד לצד האמשיק, וגרם לו להתשחרר על המגרש. ארתור הוא האמשיק שלנו ואלאן יעניק לו הרבה חופש במהלך המשחק".


Último dia de trabalho antes do jogo decisivo de amanhã! ⚽

Dia de acertar os detalhes para Brasil x Paraguai.

x – 27/06 – 21h30

Fotos: Lucas Figueiredo / CBF pic.twitter.com/EEcdBFHGYb

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) 26 ביוני 2019


הפחד הגדול של ברזיל הוא להיגרר לדו קרב מן הנקודה הלבנה. ברזיל כבר הודחה פעמיים מול פרגוואי בקופה אמריקה לאחר פנדלים (2011 ו-2015). צ'יצ'י: "לעולם לא ארגיש שלווה בפנדלים ודעתי לא תשתנה. זה פשוט לא הוגן. אני לא יודע איך, אבל צריך למצוא דרך אחרת להכריע משחקים". המאמן הוסיף לגבי המשחק: "אני מצפה שפרגוואי תמיד שני קווי הגנה. זו נבחרת אגרסיבית ונצטרך לעבוד קשה. אני לא אוהב את מצב הדשא". ארתור אמר שהנבחרת לא מחפשת תירוצים: "המגרש זהה לשני הצדדים, נתרכז בכדורגל".


פרגוואי היא אולי היריבה הנוחה ביותר. הנבחרת של אדוארדו בריסו צברה רק שתי נקודות בשלב הבתים, כשהיא איבדה יתרון של שני שערים נגד קטאר במשחק הפתיחה שלהם, והוסיפה גם הפסד לקולמביה במשחקם האחרון. בטווח גם נפרדו בתיקו מול ארגנטינה של מסי, והייתה בעצם הנבחרת שסיימה אחרי פרו, בדירוג הנבחרות שסיימו במקום השלישי. לקראת המשחק הלילה, מיגל אלמירון ואוסקר קארדוזו צפויים להמשיך בחלק ההתקפי.


אדוארדו בריסו אמר: "אנחנו מצפים שהם יתנפלו עלינו. נצטרך לשחק עם אומץ ולצאת קדימה. נצטרך למצוא את האיזון. אין טעם לשחק התקפי מדי עם יותר מדי חלוצים, ומצד שני לא נמתין מאחור.



שחקני ברזיל חוגגים. קיים חשש מפנדלים (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)


הרכבים משוערים:
ברזיל: אליסון בקר, פליפה לואיס, תיאגו סילבה, מארקיניוס, דני אלבס, אלאן, ארתור, פיליפה קוטיניו, אברטון, גבריאל ז'סוס ורוברטו פירמינו.


פרגוואי: רוברטו פרננדס, איבן פיריס, ג'וניור אלונסו, גוסטאבו גומז, סנטיאגו ארזמנדיה, דרליס גונזאלס, רודריגו רוחאס, רישארד סאנצ'ס, מתיאס רוחאס, מיגל אלמירון ואוסקר קרדוזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי