דני אלבס ואברטון ב-11 מצטייני הקופה אמריקה, מסי בחוץ

דני אלבס, אליסון בקר, אברטון
דני אלבס, אליסון בקר, אברטון | Lucas Uebel/Getty Images

קפטן האלופה הטרייה והפתעת הטורניר הם שניים מתוך חמישה נציגים ברזילאים שנבחרו, פארדס זכה להיות היחיד מבין שחקני נבחרת ארגנטינה. גם פאולו גררו הפרואני זכה לכבוד

(גודל טקסט)
הקופה אמריקה כבר מאחורינו, הסתיים כידוע בזכייה מרשימה של נבחרת ברזיל לראשונה מאז 2007, אבל רק כעת חשפה קונמבול, ההתאחדות הדרום אמריקנית, את רשימת 11 המצטיינים בטורניר – ומי שלא נכלל בין השמות הוא ליאו מסי, כוכב נבחרת ארגנטינה שכבש שער אחד בפנדל ותו לא.


"הפרעוש" העביר במהלך התחרות ביקורת נוקבת נגד מצב הדשא במגרשים וגם לאחר שהורחק לראשונה בקריירה במשחק רשמי, במשחק על המקום השלישי נגד צ'ילה, טען לשחיתות ועל פי הערכות יורחק משלושה משחקים, אבל גם הודה שלא היה בשיאו בטורניר ואכן נותר מחוץ להרכב מצטייני הטורניר.


לארגנטינה, למרות הכל, יש נציג אחד ב-11 וזהו הקשר לאנדרו פארדס, וההרכב המלא הוא שבשער נבחר אליסון, שספג לראשונה רק במשחק הגמר של ברזיל נגד פרו, קפטן ברזיל דני אלבס, גם טיאגו סילבה מנבחרת הסלסאו ואת החוליה האחורית משלימים בלם אורוגוואי חוסה מריה חימנס והמגן הפרואני מיגל טראוקו.


בקישור זכו למקום שני הקשרים האחוריים של ברצלונה, ארתור שכיכב במדי האלופה והמארחת ברזיל ולצדו ארתורו וידאל שהוביל את צ'ילה לחצי הגמר אחרי שתי זכיות רצופות וכאמור פארדס הארגנטיני השלים את השלישייה. בחוד ההתקפה זכו למקום חאמס רודריגס מקולומביה, תגלית הטורניר אברטון שצפוי לעזוב את גרמיו ולעבור לאירופה אחרי טורניר משובח שכלל גם שער בגמר ואחרון חביב הוא פאולו גררו הפרואני בן ה-35, שהפך בגמר לשחקן הפעיל עם הכי הרבה שערים בקופה אמריקה, 14 בסך הכל.


OFFICIAL: @CONMEBOL have announced their team of the tournament for the Copa America. pic.twitter.com/UU2kB1QeVr

— Squawka News (@SquawkaNews) July 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי