30 שערים להזאר בבלגיה: "רוצים לעלות ליורו כמה שיותר מהר"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

הכוכב הבלגי חגג ציון דרך נגד רן בן שמעון והגיע ל-100 הופעות בינלאומיות: "ברגע שאנחנו רציניים אנחנו עושים את העבודה" מרטינס: "נצטרך להיות טובים גם נגד קזחסטן ורוסיה ביוני"

(גודל טקסט)
רן בן שמעון, מאמן קפריסין, הצהיר לפני המשחק אמש נגד בלגיה שהנבחרת שלו תבוא לנצח והוא לא חושש מאדן הזאר למרות שהודה כי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. זה הסתיים למזלו רק בהפסד 2:0 בניקוסיה. הזאר כבש את שערו ה-30 במדים הלאומים והוסיף גם בישול בחגיגת משחק ה-100 שלו בנבחרת.


רוברטו מרטינס, מאמן בלגיה, שיבח את הכוכב של צ'לסי על משחקו הבוגר במגרש לא קל כהגדרתו: "זה יכול להיות משחק קשה אם אתה לא מתחיל טוב. כר הדשא היה יבש מאוד. לשמחתי פתחנו טוב והיינו חדים מאוד. שלטנו במחצית השנייה והיינו מאוד בוגרים במשחק שלנו. לקחנו 6 מ-6 נקודות בשני המשחקים הראשונים וזה פרס על עבודה קשה שלנו, אבל שום דבר עוד לא נקבע. נצטרך להיות טובים גם נגד קזחסטן ורוסיה ביוני".


Another win & a goal tonight ❤️⚽️ job done in Big congrats to you bro for the 100 caps @hazardeden10 1️⃣0️⃣0️⃣ pic.twitter.com/rsxFpqMNqF

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) 24 במרץ 2019



הזאר עצמו אמר אחרי המשחק: "התחלנו את המשחק טוב ושלטנו במחצית הראשונה, זה עשה את ההבדל. המטרה שלנו היא לעלות ליורו כמה שיותר מהר. אני שמח שהגעתי למספרים עגולים של 100 משחקים ו-30 שערים במדי הנבחרת. מקווה לכבוש עוד כמה שערים ולא אזלזל במשחקים הבאים שלנו. ברגע שאנחנו רציניים אנחנו עושים את העבודה ונהנים מאוד מהכדורגל שלנו".


מיצ'י באטשואי כבש את השער ה-13 שלו ב-25 הופעות: "לכבוש שערים עבורי זה כמו לצרוך ויטמינים. אני חי עבור כיבוש השערים. משטח הדשא היה קשה ולא היה קל לשחק עבורי או עבור שאר שחקני הנבחרת. לקחנו שש משש נקודות, אנחנו מקדימים את היריבות שלנו בשלוש נקודות. אנחנו לא מסתכלים אף פעם לאחור".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי