ראמוס: "מקדישים את הניצחון ללואיס אנריקה, אנחנו משפחה"

סרחיו ראמוס, אלברו מוראטה
סרחיו ראמוס, אלברו מוראטה | AFP

הנבחרת הספרדית גברה 0:2 על מלטה ונותרה מושלמת במוקדמות היורו, הקפטן: "מקווה שיהיה איתנו ביוני". מוראטה כבש צמד ואמר: "לפני כמה שנים הביקורות היו אוכלות אותי, רוצה לעזור לנבחרת"

(גודל טקסט)
לואיס אנריקה לא אימן אתמול (שלישי) את ספרד בשל מה שהוגדר "בעיות משפחתיות", אך זו הסתדרה בלעדיו עם ניצחון 0:2 על מלטה באצטדיון טא' אלי, אם כי היתה רחוקה מלהרשים. "ספרד היתה קורקטית, אבל גם משעממת. בעבר ניצחה שם 1:12, אבל הסתפקה בתוצאה נמוכה הפעם. ספרד ניצחה במלטה כי אי אפשר שלא לנצח שם", נכתב ב"מארקה".


בכל זאת, בשורה אחת היתה במשחק. אלברו מוראטה, שעבר את העונה הגרועה בקריירה שלו במדי צ'לסי ומתחיל להתאושש באתלטיקו מדריד, כבש צמד והחזיר לעצמו את הביטחון. מוראטה קיבל ציון של שלושה כוכבים ב"מארקה" ונבחר למצטיין. ספרד רשמה שליטה של 83.5 אחוז בכדור, אבל זה לא התבטא בתוצאה.


החלוץ, שכבש במדי ה"לה רוחה" לראשונה מאז נובמבר 2017, אמר בסיום: "מאז תחילת הקריירה מבקרים אותי אולי הכי הרבה על המשחק שלי. זה אולי טבעי שיש ביקורת, כי אני משחק באתלטיקו מדריד ובנבחרת ספרד. כל אחד כותב כרצונו. לפני כמה שנים זה היה אוכל אותי, אבל היום אני רק רוצה לעזור לנבחרת. אלה השערים הראשונים מאז שהילדים שלי נולדו". על לואיס אנריקה: "מודה על האמון בי. הדבר החשוב היה לנצח. הבקענו רק שני שערים? הכדורגל הפך קשה יותר בשנים האחרונות. קשה יותר גם נגד הקטנות".


Álvaro Morata has been directly involved in a goal with the Spanish national team for the first time since November 2017:

❌ vs. Wales
❌ vs. England
❌ vs. Croatia
❌ vs. Bosnia
❌ vs. Norway
⚽️ vs. Malta

The wait is over. pic.twitter.com/m0fRkMbsUW

— Squawka Football (@Squawka) 26 במרץ 2019


סרחיו ראמוס חזר על דברי התמיכה במאמן לואיס אנריקה: "זה היה מצב לא נעים עבורנו לשחק בלי אנריקה. אנחנו מקדישים לו את הניצחון. בנבחרת אנחנו כמו משפחה ובעיות אישיות כאלה משפיעות על כולם. אני מקווה שהמצב ישתפר והוא יהיה איתנו ביוני". חזרתו של זינדין זידאן לריאל מדריד: "הוא הביא שינויים חיוביים. תמיד היו לנו רגעים נפלאים איתו, אבל הקבוצה לא יכלה לזכות לעד בתארים. זה הנאה לראות אותו חוזר לקבוצה והביתה, אבל לא אני הייתי זה שהחליט להחזיר אותו. אני לא מקבל את ההחלטות בריאל מדריד (דובר על כך שהוא גרם לכך שז'וזה מוריניו לא יגיע, י.ז). אני הקפטן ואם מבקשים את העצה שלי אני נותן אותה".


ראמוס רשם את משחקו ה-164 בנבחרת והתקרב לשיאן איקר קסיאס לו 167 הופעות: "קסיאס הוא אגדה חיה ואני מקווה לשבור את השיא שלו".


ב"מארקה" כתבו בשער העיתון: "הניצחון הזה עבורך אנריקה".


#LaPortada Va por ti, @LUISENRIQUE21pic.twitter.com/NpFSXyfqOU

— MARCA (@marca) 26 במרץ 2019


ראמוס ספג במהלך המשחק הרבה שריקות בוז מהיציעים, כנראה בגלל שבמלטה יש לא מעט אוהדי ליברפול שלא שכחו לו את ההאשמות שגרם לפציעתו של מוחמד סלאח בשנה שעברה בגמר האלופות והפגיעה בלוריס קאריוס.


הבלם מאריו הרמוסו מאספניול שיחק את משחקו השני בלבד בנבחרת, ורשם בישול למוראטה: "לפני המשחק דיברתי עם מוראטה על כך שצריך למצוא מישהו מאחור שיבשל לו שער, וזה עבד". גם מרקו אסנסיו מרוצה ממעמדו בנבחרת: "תמיד יש לי ביטחון כשאני משחק בנבחרת, אבל עזר לי מאוד לשחק את שני המשחקים. אני שולח לאנריקה חיבוק גדול. בכל פעם שהמאמן שלך איננו אתה מרגיש את זה. השחקנים אוהבים אותו והקדשנו לו את הניצחון".


המאמן הזמני רוברטו מורנו דיבר על אנריקה: "כמקצוען זה היום הכי קשה שיכול להיות שאנריקה נאלץ לעזוב. מקווה שהכל יהיה בסדר עבורו. כאשר החדשות פורסמו אנשים שלחו מסרי הצלחה, אבל לא היה צורך למסור לי הצלחה. פשוט אימנתי עבורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי