הערב: שחזור גמר המונדיאל מ-2010, גרמניה תפגוש את יריבת ישראל

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

מחר בחבילת הערוצים של ספורט1: דה בור מחפש ניצחון ראשון כמאמן הנבחרת על 'הלה רוחה' בשחזור גמר המונדיאל מ-2010. יואכים לב פוגש את צ'כיה ללא הכוכבים, קרואטיה פוגשת בסגל מלא את טורקיה

(גודל טקסט)

בדומה לנבחרת ישראל שתפגוש את נורבגיה לקראת ליגת האומות, הערב (רביעי) ייערכו עוד 20 משחקי ידידות בין נבחרות אירופאיות, כחלק מפגרת הנבחרות שתימשך עד ה-18/11. למרות התלונות הרבות על הטיימינג הבעייתי בצל הגל השני של נגיף הקורונה המתפשט באירופה, והפציעות הרבות איתם כדורגלנים נאלצים להתמודד לאחרונה בעקבות העומס, באופ"א משדרים עסקים כרגיל ומחר נזכה לראות כדורגל נבחרות איכותי למרות הכל, החל מהשעה 16:35 בחבילת הערוצים של ספורט1 (לחצו ללוח השידורים המלא)

הולנד – ספרד (21:35, ישיר בספורט3)

האורנג' והלה רוחה נפגשות למפגש שמספק שחזור של גמר המונדיאל מ-2010, אז הספרדים ניצחו מאותו שער היסטורי של אנדרס איניסייטה בהארכה והשאירו צלקת שלא החלימה בנבחרת של ההולנדים. רגע לפני המשחק, המאמן של ספרד, לואיס אנריקה, דיבר על ריבוי הפציעות ומצבו של אנסו פאטי, שעבר ניתוח וייעדר לפחות לארבעה חודשים: "כדורגל הוא ספורט קשה מאוד ופציעות הן חלק גדול ממנו". אמר המאמן. "פאטי נמצא בידיים הטובות ביותר. הוא מרוכז רק בהחלמה, זו השגרה שלו מעכשיו".

מנגד, פרנק דה בור עדיין מחפש את הניצחון הראשון שלו כמאמן הנבחרת. מאז שהחליף את רונלד קומאן שחתם בברצלונה על הקווים, דה בור הוביל את הנבחרת לשתי תוצאות תיקו עם איטליה ובוסניה, והפסד למקסיקו. בדומה לאנריקה, גם המאמן ההולנדי דיבר דווקא על מי שלא יהיה במשחק – וירג'יל ואן דייק, הבלם הטוב בעולם שמחלים מפציעה בימים אלה: "ראיתי את זה קורה בלייב, הייתי בהלם. אמרתי כמה מילים רעות. הייתי בהלם כי הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו. הוא הקפטן שלנו וכל כך חשוב לנבחרת שלנו. כולנו מתגעגעים אליו".

וירג'יל ואן דייק נבחרת הולנד
ואן דייק. הולנד מתגעגעת אליו | Gettyimages

על ריבוי הפציעות אמר דה בור: "השחקנים משחקים ביותר מדי משחקים. אנחנו כרגע יושבים ומחכים לפציעה הבאה. זה אומר הרבה על לוח המשחקים שעומד לפנינו" על היריבה הוסיף: "תמיד תענוג לצפות בנבחרת ספרד עם המהירות והכישרון במשחק שלהם".

גרמניה – צ'כיה (21:40, ישיר בספורט2)

נבחרת גרמניה לא מרשימה כבר תקופה ארוכה. ארבע תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים, מתחילו לערער את מעמדו של יוגי לב, אחד המאמנים המצליחים בתולדות המנשאפט, ומי שעד לא מזמן היה נחשב לקונצנזוס כמאמן הלאומי. מחר, הוא יפגוש את יריבת נבחרת ישראל, נבחרת צ'כיה בלייפציג, וייאלץ להסתדר ללא הכוכבים הגדולים של הנבחרת, ביניהם מנואל נוייר, טימו ורנר, סרג' גנאברי ולירוי סאנה, שזכו למנוחה לאור עומס המשחקים האדיר.

"אנחנו צועדים על קו דק". אמר המאמן לפני המשחק. "משחקים בקצב של שלושה ימים והחודשים הקרים צריכים לגרום למאמנים להיות זהירים מאוד עם השחקנים. מי שלא יהיה זהיר יהיה בבעיה גדולה. האנשים שאחראים על לוח השנה צריכים לחשוב טוב טוב על מה שהם עושים ולקבל החלטות לעתיד. מי שסובל מהתוצאות בסוף הם השחקנים".

יואכים לב | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

קרואטיה – טורקיה (19:35, ישיר בספורט2)

סגנית אלופת העולם תארח את הנבחרת הטורקית של שנול גונש, ותהנה מסגל כמעט מלא הכולל את שחקן השנה לשעבר לוקה מודריץ', מתאו קובאצ'יץ', אלוף אירופה הטרי איבן פרישיץ' ומרסלו בורוזוביץ'. מי שיעדר משני המשחקים הקרובם הוא בלם זניט, דיאן לוברן.

מחר בחבילת הערוצים של ספורט1: הנבחרות הטובות בעולם נפגשות

הצביעו בסקרים: מי השוער שצריך לפתוח ומי יחליף בהרכב את דאבור?
ייני לקראת נורבגיה: "עדיף היה לוותר על המשחק הזה לנוכח המצב"
לאונרדו: "אנחנו במעגל המצומצם להחתים את כריסטיאנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי