אופ"א אישרה שהיורו יתקיים כמתוכנן ב-12 ערים, אך מה לגבי קהל?

יורו 2020
יורו 2020 | Dan Istitene/Getty Images

כחודש אחרי ההכחשות הנמרצות על כך שלא יבוצעו שינויים בפורמט, אישרו בכירים כי אליפות אירופה תתקיים ללא שינויים. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היא באשר לכניסת אוהדים, וכמובן שחיסוני הקורונה צפויים להכריע

(גודל טקסט)

כמו כל התחרויות הגדולות, גם באירופה משתוקקים להכרזת אופ"א בכל הנוגע ליורו 2020, שייערך כמובן בקיץ 2021 בשל התפרצות הקורונה והצורך בדחיית אליפות אירופה בשנה.

אופ"א כבר הכחישה החודש דיווחים לפיהם עשויים להתבצע שינויים במתכונת, אלא שהיום (שישי) בכירים בארגון גם אישרו רשמית שאין כל כוונה לשנות את המבנה. המשמעות: 12 ערים ממדינות שונות, כמתוכנן, יארחו את המשחקים.

השאלה הגדולה היא כמובן באשר לכניסת קהל למשחקים. לחיסוני הקורונה שבימים אלה מבקשים אישורי חירום לקבל את אל כל האישורים הנדרשים כמובן ישנה השפעה מכרעת, אך כך או אחרת טענו אותם בכירים באופ"א כי ההחלטה תמתין עד חודש מארס – רק אז תצא ההכרזה באשר לכמות האוהדים שתתאפשר בכל משחק, אם כלל תתאפשר.

הדיווחים מצביעים על ארבע אפשרויות שונות נכון לימים אלה: הראשונה היא פתיחת האצטדיונים במלואם, ייתכן שתוך חובה על האוהדים ביציעים בעטיית מסכה, השנייה היא שבכל מדינה תתאפשר כמות שונה של קהל בהתאם לאישורי הרשויות המקומיות והתחלואה במדינה, השלישית היא 30 אחוזי תפוסה בכל המשחקים והרביעית היא כמובן שאליפות אירופה תיערך ללא קהל כלל.

פורטוגל זוכה ביורו
כריסטיאנו רונאלדו ופורטוגל ברגע הזכייה ביורו. בקיץ 2021 ללא קהל? | Matthias Hangst/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי