צפו: נשיא צרפת העניק לשחקני אלופת העולם אות כבוד

נבחרת צרפת מקבלת עיטור כבוד
נבחרת צרפת מקבלת עיטור כבוד | JACQUES DEMARTHON/AFP/Getty Images

עמנואל מקרון זימן ללשכתו את הטריקולור שזכו במונדיאל האחרון והעניק לכל אחד מהם את העיטור הגבוה ביותר במדינה לרגל הצלחתם בטורניר. "היית קפטן למופת, הצלחת להוביל את הנבחרת עד הסוף", אמר להוגו לוריס

(גודל טקסט)
נבחרת צרפת הגיעה היום (שלישי) ללשכתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון, שם הוענק לאלופי העולם אות עיטור הכבוד הגבוה ביותר שניתן להעניק בצרפת, לאור הצלחתם בטורניר גביע העול האחרון.


כל סגל הטריקולור מגביע העולם נכח בטקס המרגש, שנערך במקביל לאימוניהם לקראת צמד המשחקים נגד טורקיה ואנדורה במסגרת מוקדמות יורו 2020. מאמן הנבחרת דידיה דשאן, ביחד עם כוכביו וביניהם קיליאן אמבפה פול פוגבה ואנגולו קאנטה, שיתפו חוויות מהטורניר האחרון שנערך ברוסיה וזכו לאיחולי הצלחה גדולה גם לנבחרת הנשים שתשתתף בטורניר גביע העולם שיחל בשבעה ביוני ויסתיים בדיוק חודש אחר כך.


"היית קפטן למופת, וידעת לשמור על הרשת ברגעים מכריעים. הצלחת להוביל את הנבחרת עד הסוף", בירך הנשיא את הוגו לוריס קפטן הנבחרת. על כוכבה העולה של הנבחרת, קיליאן אמבפה, אמר הנשיא: "אתה ההתגלות של הטורניר הזה. הפכת להיות השחקן הצעיר ביותר מאז פלה שמבקיע בגמר המונדיאל. הבגרות שהצגת על המגרש אינה מאפיינת את גילך". 




קפטן למופת. הוגו לוריס (gettyimages)


כידוע נבחרת צרפת זכתה בגביע העולם בפעם השנייה בתולדותיה, לאחר שגברה 2:4 על קרואטיה בקיץ שעבר. הזכייה הגיעה 20 שנה לאחר הזכייה הראשונה ב-1998 ובנבחרת לא הסתירו כי הם מכוונים לזכייה גם ביורו הקרוב שיתקיים ב-2020. הצרפתים רוצים לכפר על ההפסד בגמר יורו האחרון לפורטוגל שקטפה את התואר במדינתם. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי