ליאו מסי: ארגנטינה לא פייבורטית לזכות בגביע העולמי

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הקפטן דיבר עם התקשורת בגילוי לב והנמיך ציפיות אבל הבהיר שלאוהדים יש על מי לסמוך: "אנחנו עדיין רחוקים מהרמה בה ציפיתי שנהיה, אבל נעשה הכל כדי לחזור כנבחרת הטובה בעולם"

(גודל טקסט)
 רגע לפני ההגעה לישראל למשחק הידידות באצטדיון טדי, התפנה ליאו מסי לדבר על סיכויי נבחרתו בטורניר הקרוב: "כולנו טסים לרוסיה לאותה מטרה, הגביע העולמי הוא החלום של כולם", אמר הכוכב, "אנחנו לא פייבוריטים אבל מתאמנים חזק, משתפרים מיום ליום ונעשה הכל כדי שנוכל לעמוד מול כל נבחרת בטורניר".


כזכור, הקפטן הבקיע שלושער ובישל עוד אחד במשחק הידידות מול האיטי: "פעם היינו מקבלים קללות מהאוהדים שלנו ועכשיו הם מעודדים ודוחפים אותנו. זה מאוד חשוב לנו. שלא יהיה לאוהדים ספק שנבוא כדי לתת הכל מהמשחק הראשון – שהוא למעשה הכי חשוב כי הוא קובע איך הטורניר שלך ייראה".


לבסוף התפנה מסי לדבר על סגל השחקנים שלצידו: "אנחנו נוסעים לרוסיה עם סגל שחקן נהדר וחזק מאוד. כיחידים וכקבוצה אנחנו משתפרים מיום ליום. יש לנו הזדמנות נהדרת לעשות משהו מיוחד". השערים מול האיטי קבעו כי מסי כבש במדי ברצלונה וארגנטינה מול 100 יריבות שונות, ישראל תהיה ה-101?


100 – With his hat-trick against Haiti, Lionel Messi has scored against 100 different opponents in his professional career (Barcelona & Argentina). Collector. pic.twitter.com/UfSg8qHDix

— OptaJose (@OptaJose) May 30, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי