קלינגר: "קיבלנו הזדמנות לראות מי מתאים לקבוצה ומי לא"

למרות התבוסה להפועל חיפה, מאמן הפועל ת"א נשמע אופטימי לקראת העונה הבאה: "הרווחנו הרבה ידע וזה רק ישרת אותנו". דמארי הוסיף: "לא משנה מה יהיה, תמיד אוהד את המועדון". סילבס: "זו הייתה עונה נהדרת"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה את העונה נגד הקבוצה שהיא כל כך אוהבת לפגוש, הפועל תל אביב והשיגה ניצחון 0:3 קליל, שהיה הרביעי שלה נגד האדומים. אבל נראה היה שהקבוצה של ניר קלינגר מתרכזת בעונה הבאה אחרי שהמאמן בחר להציב לא פחות משמונה שחקני בית שזכו לעוד ניסיון בליגה הבכירה.

ניר קלינגר אמר לאחר סיום המשחק: "הייתה לנו הזדמנות לבחון מי מתאים להפועל בעונה הבאה ומי לא וזה מה שעשינו. עם כל הכאב שהפסדנו משחקים בפלייאוף, הרווחנו הרבה ידע וזה רק ישרת אותנו לקראת העונה הבאה".

איך הקבוצה תיראה בעונה הבאה: "קשה להגיד לך כי אנחנו עדיין לא יודעים וגם הכדורגל הישראלי לא יודע לאן הוא הולך, הפועל תל אביב הוא מועדון ענק אבל לא מועדון עשיר. אבל אם הרווחנו שניים או שלושה שחקנים צעירים במקום רכש, אז זה רווח נקי ואני מאוד מרוצה מכך. אני יודע שזה כואב מהפסיד אבל גם ניצחנו משחקים וזה בסדר".

עתידו של עומרי אלטמן: "כדורגל זה דבר דינמי וזה דבר נזיל. אני מקווה מאוד שכל הסגל הבכיר שלי יישאר, אבל עד לגבול מסוים וזה גם רצונו של השחקן. אם הוא יישאר? אני לא יודע. הוא באמת לקח את הקרדיט ועשה דברים טובים".

עומר דמארי אמר: "רצינו לסיים את העונה בצורה טובה יותר, אבל זה לא קרה ואין מה לעשות. מה יהיה לגבי? אני עדיין לא יודע, יש לי עוד הרבה מה לתת. אני אוהב את המועדון והיו לי כאן שנים טובות, לא משנה מה יקרה, בכל מצב אשאר אוהד של הפועל תל אביב".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר מנגד: "סיום ראוי לעונה הנהדרת שלנו. זו הייתה עונה טובה בשביל כולם, גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת יכולת. היום אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה.  אמרתי לשחקנים תודה רבה על הכל ואחרי ניצחון כזה זה עושה את זה עוד יותר כיפי, לא יודע מה יהיה עם כל הקורונה מקווה שכולנו נחזור כרגיל. בנינו איזה שדרת דרך וזה דבר מאוד נורמלי שיש תזוזות של הסגל, אני ויואב נמצא את הדרך, ונביא שחקנים שיכולים לשדרג אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי