גאבור לנגהאנס ימשיך לעונה שלישית בהפועל אשדוד

גאבור לנגהאנס
גאבור לנגהאנס | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המקשר הגרמני חתם על הארכת חוזה בעיר הנמל ובכך השלימה הקבוצה את הסגל לעונה הבאה. שחקני העתודה, יובל יאמנר וגיא גרא, חתמו במ.כ חולון ובנס ציונה בהתאמה

(גודל טקסט)

הפועל אשדוד השלימה את אחד המהלכים החשובים של הקיץ מבחינתה כאשר הצליחה להאריך את חוזהו של המקשר הגרמני המצטיין, גאבור לנגהאנס שימשיך לעונה שלישית. לנגהאנס היה שותף בכיר להישגים ההיסטוריים בהובלת אשדוד לזכייה באליפות המדינה לפני שנה ולהעפלה לגמר גביע המדינה.

בכך אשדוד משלימה את מכסת הזרים, לאחר הארכת החוזה של השוער הסרבי המצטיין טומיסלב סטויקוביץ', כשלצידו היא החתימה את השוער הסרבי מילוש רגיצ'יץ', ששיחק בעונה החולפת במכבי דימונה. למעשה אשדוד השלימה את כל הסגל שלה, תוך שהיא מצליחה לשמור על לא מעט משחקניה המובילים ובהם ניבו לוי, עומרי קושמרו, האחים ישראל ויוסי ביטרמן ואסף בן גוזי, לצד צירופם של ולדי קופמן, עומר גרא וגיא קורדובה. מנגד, בין הבולטים שעזבו את הקבוצה טל הרשקוביץ (הפועל ראשל"צ) ושי הרשקוביץ (פרש) וזרקו פאיוביץ'.

ועוד לקראת עונת הכדוריד הבאה: שחקני נבחרת העתודה, יובל יאמנר (אס"א ת"א) וגיא גרא (מכבי ראשל"צ) הצטרפו למ.כ חולון ולא.כ נס ציונה בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי