הקבוצות לא יכולות לעמוד בתנאי בידוד בסגר, גביע ווינר-שופטים נדחה

המפגש בין אשדוד לרמת השרון בחצי גמר גביע ווינר שופטים נדחה
המפגש בין אשדוד לרמת השרון בחצי גמר גביע ווינר שופטים נדחה | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

איגוד הכדוריד הודיע כי משחקי חצי הגמר והגמר לא ייערכו במועדם לאחר שיחה עם ראשי הפועל ומכבי ראשל"צ, א.ס רמה"ש והפועל אשדוד. וגם: פרויקט העילית של נבחרת הנוער יצא לפורטוגל

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר וגמר גביע ווינר-שופטים, שתוכננו להיערך היום (שלישי) ומחר, נדחו בשל אי יכולת הקבוצות לעמוד בתנאי בידוד מלא בתקופת הסגר, כפי שהנחו משרדי הבריאות והספורט, כך מסר איגוד הכדורסל לאחר שיחה עם נציגי הפועל ומכבי ראשון לציון, א.ס רמת השרון והפועל אשדוד.

"איגוד הכדוריד העביר למועדונים את הנחיות ומתווה משרד הספורט לגבי קיום אימונים, ביקש מהאגודות לפעול במשנה זהירות בתקופת הסגר ולהימנע מקיום משחקי אימון בין הקבוצות. איגוד הכדוריד עוצר את פעילות האימונים של נבחרות ישראל בתקופה זו, כדי שהשחקנים/ות לא יתערבבו בקפסולה נוספת, מלבד זו בה הם פעילים בקבוצות (האגודות)", נמסר.

במקביל, פרויקט העילית של נבחרת הנוער של ישראל המריא הלילה (בין שני לשלישי) לפורטוגל, שם ישהו השחקנים עד ה-10 בדצמבר בסמוך לעיר פורטו. הפרויקט עובר אחריארבע שנים מגרמניה (חלקים ממנו התקיימו גם בסרביה). במרבית תקופה זו הנבחרת תשהה במרכז ספורט מקצועני ותקיים אימונים ומשחקי אימון – תחילה בטורניר מול קבוצות בוגרים בסן פדרו דל סול ובהמשך היא צפויה לפגוש למשחקי הכנה את נבחרות הנוער של פורטוגל וספרד, גם כחלק מההכנה לאליפות אירופה עד גיל 18 שמתוכננת להתקיים בינואר).

פרויקט העילית
פרויקט העילית | איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי