הפועל ראשל"צ גברה על אשדוד, רמה"ש עדיין ללא הפסד

יובל גררה מול הגנת אשדוד | צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הקבוצה של עידן מימון השיגה 25:29 בקרב הצמרת היוקרתי. המוליכה רשמה ניצחון דחוק של 30:32 על רחובות החלשה, שלא צברה נקודות מתחילת העונה. שוויון דרמטי בין ב"ש לקריית אונו

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון השיגה הערב (שני) ניצחון חשוב ויוקרתי – 25:29 על הפועל  אשדוד, במשחק המרכזי של המחזור השמיני בליגת העל לכדוריד. עבור אשדוד, בעלת היומרות להיאבק על האליפות, מדובר כבר בהפסד שני. המוליכה רמת השרון רשמה ציון דרך נוסף, עם ניצחון שמיני, ב-30:32 מול רחובות, שגם מבחינתה מדובר בנקודת ציון אבל עגומה (עדיין ללא נקודות) בפתיחת עונה מאכזבת מאוד.

בבירת הנגב, דרמה נהדרת – באר שבע וקריית אונו סיימו בשוויון 32:32, אחרי שעמית גל כבש 25 שניות לסיום, וג'ורג'ה גולובוביץ' השווה בשניות האחרונות (לצד עצירה של עומר סימון). שיוויון נוסף נרשם בין מ.כ חולון לא.כ נס ציונה – 29:29 (נס ציונה סיימה גם לפני שלושה ימים בשוויון מול הרצליה). בני הרצליה גברה על דימונה 26:34, ומכבי ראשון לציון ניצחה בחוץ על מכבי תל אביב 25:32.

הפועל ראשון לציון – הפועל אשדוד 25:29 (14:14)

הפועל ראשל"צ נראתה נהדר הלילה, במיוחד במחצית השנייה, והיא מעלה את מאזנה ל-1:7 ניצחונות-הפסד. מנגד, אשדוד כאמור עם הפסד שני, ביכולת מאכזבת אחרי זו הטובה שהציגה ביום שישי מול קרית מוצקין. אחרי מחצית ראשונה צמודה, שכללה מהפכים ושיוויון בסיומה – הפועל ראשל"צ עלתה נחושה למחצית השנייה. סטפן איליץ' היה בלתי ניתן לעצירה (הבקיע 9 שערים בסה"כ), ויחד עם עצירות של תום שם טוב ואורון ברגיל (שני פנדלים), ושער של יובל גררה היתרון צמח ל-3 שערים – 16:19 (40'). ניבו לוי ו-ולדי קופמן הקטינו. דליבור סוקיץ' כבש צמד (6 שערים בסה"כ), ולאחר מכן עוז חממי ביסס יתרון של 4 שערים – 19:23(48'). שערים של סוקיץ' וגררה (המצטיין עם 8 שערים) בדקות הסיום סגרו עניין. מבקיעים בולטים באשדוד היו קושמרו ולנגהאנס עם 6 ו-5 שערים, בהתאמה. שופטים אלדד פלד ויוסי ימיני.

יובל גררה, ולדי קופמן | צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

עירוני רחובות – א.ס רמה"ש 32:30 (13:14)

רמה"ש השיגה את ניצחונה השמיני, בעוד רחובות עדיין ללא נקודות מפתיחת העונה, אבל זה לא הלך כל כך פשוט עבור המוליכה. רחובות הוליכה בסיום המחצית הראשונה (דין פרלוב בלט בשורותיה). בשנייה, רמה"ש הצליחה להפוך את התוצאה. עמית מוטולה (6 שערים) שנמצא בתקופה טובה העלה אותה ל-26:30 בדקות הסיום. רחובות לא נשברה, סאבו מסטר ופרלוב הקטינו את הפיגור לשער, אבל עדן ג'ינג'י (6 שערים ו-6 אסיסטים) קבע את תוצאת הסיום. מבקיעים בולטים נוספים ברמה"ש – דניאל שקלים ואלון אוברמן 5 כ"א. שופטים אריק רוימי ומתן בן סימון.

מ.כ באר שבע – הפועל קרית אונו 32:32 (17:15)

ביום שישי האחרון, טאריק קסומוביץ' העניק לקרית אונו שער ניצחון 13 שניות לסיום (33:34) מול רחובות. כמה ימים לפני כן, אונו ספגה מהרצליה שער שוויון בשניות הסיום. אבל גם לבאר שבע זה קרה, כשמכבי ת"א הצליחה להשוות מולה בדקה האחרונה. הלילה – השתיים נפגשו בבירת הנגב, וסיפקו עוד פינאלה של דרמה. 25 שניות לסיום, במצב של 31:31, עמית גל כבש את מה שנראה כשער הניצחון, אבל ב"ש עם שער של ג'ורג'ה גולובוביץ' (10 שערים) השוותה בשניות הסיום ועומר סימון גם מנע מאונו להבקיע. באונו בלטו נבו מדינה ואלעד קפון עם 6 שערים כ"א. מבקיע בולט נוסף בב"ש היה דוראל בן סעדון עם 7 שערים. שופטים שלומי בר און ומורן קלוו כחלון. 

המפגש בין באר שבע לקרית אונו | צילום דוברות מ.כ באר שבע

תוצאות נוספות

מכבי תל אביב – מכבי ראשון לציון 32:25

מ.כ יובלים חולון – א.כ נס ציונה 29:29

בני הרצליה – מכבי דימונה 26:34

המפגש בין נס ציונה לחולון | צילום מ.כ חולון
חולון – נס ציונה | צילום מ.כ חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי