רמת השרון נותרה מושלמת עם 27:34 על מכבי תל אביב

עומר רובינשטיין | דוברות מ.כ באר שבע

המחזור העשירי בליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה 26:35 על הפועל קריית אונו. מ.כ באר שבע גירדה 29:28 מא.כ נס ציונה ובני הרצליה הבטיחה את השתתפותה בבית העליון עם 36:38 על קריית מוצקין

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת העל בכדוריד החל אתמול (שלישי) עם הניצחון ההיסטורי של מכבי דימונה שקטעה רצף של 26 הפסדים רצופים עם 27:29 על רחובות, שנותרה במקום האחרון וגם פיטרה את מאמנה שחר הבר.

הערב, המחזור נמשך עם ארבעה משחקים נוספים. א.ס רמת השרון נותרה מושלמת עם 27:34 על מכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון גברה 26:35 על הפועל קריית אונו, מ.כ באר שבע גירדה 28:29 מול א.כ נס ציונה ובניהרצליה סיימה ב-36:38 עם קריית מוצקין והבטיחה את השתתפותה בפלייאוף העליון. המחזור יינעל מחר עם מפגש הצמרת בין מ.כ חולון להפועל אשדוד.

מכבי תל אביב – א.ס רמת השרון 34:27

רמת השרון העלתה את מאזנה המושלם לעשרה ניצחונות, אך הפעם היא התאמצה מאוד בדרך לשם. המחצית הראשונה עוד הסתיימה בשיוויון לפני שרמה"ש התעוררה. אלון אוברמן הצטיין עם 11 כיבושים.

מכבי תל אביב מול רמת השרון | מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון – הפועל קריית אונו 26:35

מכבי ראשל"צ רשמה ניצחון שישי ברציפות ועלתה למקום השלישי בטבלה. מנגד, קריית אונו ספרה את הפסדה השני ברצף וירדה למקום השביעי. איבן קראצ'יץ' הוביל את הצהובים עם שמונה שערים.

מ.כ באר שבע – א.כ נס ציונה 28:29

ב"ש התאוששה מהתבוסה לרמה"ש במחזור הקודם ורשמה את ניצחונה השני העונה על חשבון נס ציונה, שאיבדה את הסיכוי לסיים בבית העליון. בן סעדון הצטיין עם תשעה כיבושים.

מכבי ראשון לציון מול קריית אונו | חן קלדרון

בני הרצליה – מכבי קריית מוצקין 36:38

הרצליה הבטיחה את מקומה בבית העליון אחרי משחק צמוד ביותר שהוכרע דקה לסיום. מוצקין מנגד ממשיכה להסתבך בתחתית והיא ממוקמת כעת במקום ה-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי