20:29 למכבי ראשל"צ על רמה"ש, ניצחון להפועל ראשל"צ באשדוד

שרון שלם ממכבי ראשון לציון
שרון שלם ממכבי ראשון לציון | הדר ואן קולא

מי שהייתה עם מאזן מושלם אחרי 12 משחקים, נכנעה גם ב'בית מכבי', האדומים מעיר היין עם 22:26 מרשים בזכות משחק הגנה פנטסטי. בבית התחתון, ב"ש בדרך לרדת אחרי הפסד לקרית אונו ומוצקין גברה על נס ציונה

(גודל טקסט)

אחרי פגרת נבחרת קצרה, ליגת הכדוריד שבה לפעילות והיום (שישי) נערכו חמישה משחקים נוספים במסגרת המחזור הרביעי בבתים העליון והתחתון.

במוקד ניצחונה המרשים של מכבי ראשון לציון 20:29 על א.ס רמת השרון בבית העליון ואילו בתחתית גברה מכבי קרית מוצקין 30:33 על נס ציונה וכך השוותה את מספר הנקודות של שתי המוליכות שעם 14 נקודות כ"א. כעת רק קריית אונו יכולה לסכן את אחת מהן בדרך לפלייאוף, אחרי שניצחה 23:34 את מ.כ באר שבע שירדה מתחת לקו האדום וסיכוייה לשרוד הולכים ופוחתים.

מכבי ראשל"צ – א.ס רמה"ש 20:29

המארחת התייצבה בסגל החזק שלה לקראת שלבי ההכרעה, כשגם הפיבוט הבוסני גאפר חדזימרוביץ' החלים מפציעה וצפוי לשוב לסגל בדרבי. רותם סגל כבר שיחק היום וזה הספיק מול רמה"ש, שהגיעה לבית העליון עם 12 ניצחונות רצופים ומאזן מושלם, אך ממשיכה לאבד גובה וצברה רק נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים מול הפועל ראשל"צ, אשדוד והיום ב'בית מכבי'. מלבד זאת, התקפית – מי שהייתה הקבוצה הפורייה ביותר – נעצרה בשני המשחקים האחרונים על 40 שערים בסה"כ בלבד, ואיבדה את מילאן פאבלוביץ' שחקנה המצטיין שנפצע בפתיחה.

הפועל אשדוד – הפועל ראשל"צ 26:22

אשדוד הגיעה אחרי שהפסידה בהרצליה ושמטה ניצחון מול רמה"ש (20:20). הפועל ראשל"צ הגיעה אחרי ניצחונות על חודו של שער מול רמה"ש וחולון, שהעלו אותה לפסגה וכעת היא קרובה גם לסיים את שלב הבתים במקום הראשון. אשדוד הוליכה ראשונה משער של שחר לוין, אבל ההמשך היה פנטסטי מצד הפועל ראשל"צ, שהוליכה 1:7 –  בזכות יכולת נהדרת של תום שם טוב בשער וצמדי שערים של טל הרשקוביץ וסטפן איליץ', לצד כיבושים של שי נתן, איתמר אלמוסנינוס ומילוש בואישיץ'. אשדוד כבשה את שערה השני רק בדקה ה-14 ואת השלישי בדקה ה-20.

המפגש בין אשדוד להפועל ראשון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מ.כ יובלים חולון – בני הרצליה 28:32

זה היה מפגש ראשון מבין שניים עבור השתיים, כאשר ביום שני הן שוב יפגשו בחולון במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה. הרצליה עוד פתחה את המשחק ביתרון, אבל חולון השתלטה עליו לקראת הירידה למחצית – ושתי הקבוצות חילקו כוחות להמשך. חולון מקטינה את הפיגור מהרצליה שבמקום החמישי לשלוש נקודות, כשעוד מצפה לה משחק השלמה מול רמה"ש.

המפגש בין חולון לבין הרצליה | מ.כ חולון

מכבי קרית מוצקין – א.כ נס ציונה 30:33 

בבית התחתון, מוצקין השיגה ניצחון חשוב והשתוותה לנס ציונה (לשתיים 14 נק' כ"א), וכעת רק קרית אונו – 12 נק' (ומשחק חסר) עוד יכולה לסכן אחת מהן בדרך לרבע גמר הפליאוף. במוצקין הצטיינו אלכס בושיץ', סרגיי נוסקוב והשוער נאור ספוז'ניקוב

הפועל קרית אונו – מ.כ באר שבע 23:34

המארחת שיפרה את סיכוייה להעפיל לפליאוף העליון, כשיש לה שני משחקים חסרים לעומת מוצקין (אותה תפגוש בשישי הבא) ואחד פחות מנס ציונה. באונו ציינו את אופק גבע, שהצטיין בהגנה ובהתקפה, את עמית גל ואת רועי ליבגוט שכבש שערי בכורה. באר שבע, שירדה כבר אמש מתחת לקו האדום, ממשיכה להסתבך – בטח שבמחזור הבא היא חופשית והפיגור שלה עלול לגדול, זאת בנוסף ליכולת החלשה וההתפרקות שלה היום במחצית השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי