פיב"א: משחקי מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל ייערכו בבועות

נבחרת ישראל בכדורסל
נבחרת ישראל בכדורסל | דני מרון

בתום ישיבת הוועד המנהל הוחלט שבנובמבר הקרוב יישחקו נבחרות הגברים והנשים בבועות, בדומה ל-NBA. כל מדינה שתבקש לארח תציג ערבות מדינה לביטחונם הרפואי של המתארחים. קטש והחניכים עתידים לשחק נגד ספרד

(גודל טקסט)

גל התחלואה השני של נגיף הקורונה נמצא בשיאו ברחבי אירופה, והיום (חמישי) פיב"א קיבלה החלטה לגבי משחקי מוקדמות אליפות היבשת לנשים ולגברים, לקראת האליפות עצמה שתערך בשנת 2022.

בשעה שהספורט בישראל הופסק בשל מספר חולים גבוה מאוד, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי השתתף בישיבת הוועד המנהל של פיב"א, בה הוחלט שבחודש נובמבר הקרוב יתקיימו משחקי הגברים והנשים ב"בועות" בכל רחבי אירופה.

על פי ההחלטה, כל מדינה שמבקשת לארח בועה, תציג את ערבות המדינה לביטחונם הרפואי של המתארחים וכמו ב-NBA בארצות הברית, הבועות יהיו סגורות לגמרי והאולמות יהיו ריקים מקהל.

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

בנוסף, קיימת אפשרות שכל בית יחליט על אחת מהמדינות המשתתפות כמארחת של הבועה וזאת בהסכמת המדינות המתארחות. לנבחרת הגברים צפוי משחק נגד אלופת העולם ספרד, ולאחר מכן נגד נבחרת פולין. כזכור, החניכים של עודד קטש מגיעים אחרי שני ניצחונות קודמים.

נבחרת הנשים של ישראל תשחק נגד מונטנגרו ושבדיה. חשוב לזכור שהישראליות כבר הפסידו לשבדיה בבית במהלך החלון הקודם. אליפויות אירופה לגברים ונשים יתקיימו בספטמבר 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי