כדיר ימשיך בבני הרצליה בעונה הבאה: "התחברתי למועדון"

אלישי כדיר
כדיר ממשיכים | בני הרצליה, רשמי

הפאוור פורוורד (32, 2.03) שהגיע לקבוצה בפברואר והספיק לרשום שתי הופעות מרוצה: "אעשה הכל כדי לסייע למועדון בעונה הקרובה". המאמן דרוקר בירך: "מכיר אותו שנים ארוכות, הוא חלק חשוב מהסגל שלנו"

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת ווינר, בני הרצליה, ממשיכה להתכונן במלוא המרץ לקראת העונה הבאה ובונה סגל טוב שיעזור לה לשרוד. לפני שבועיים גייב לוין סיכם והבוקר (רביעי) הודיעה הקבוצה על המשך דרכו של אלישי כדיר (32, 2.03) גם בעונת 2020/21. כזכור, הפאוור פורוורד הצטרף להרצליה בפברואר האחרון והספיק לרשום שתי הופעות עד שנגיף הקורונה קבע את סיום העונה.

בשני משחקיו בקבוצה רשם כדיר ממוצעים של 11.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים ועוד 5 אסיסטים למשחק. בקבוצה היו שבעי רצון לגביו ורצו שימשיך. כדיר, כזכור, היה מהשחקנים הבולטים בכדורסל הישראלי ב-15 השנים האחרונות ושיחק בלא פחות מתשע קבוצות, כולל מכבי תל אביב והפועל ירושלים. את הישג השיא שלו בקריירה רשם ב-2009/10 אז זכה באליפות עם גלבול\גליל ונבחר לשחקן העונה. מעבר לכך לכדיר 31 הופעות בנבחרת ישראל בהן קלע 130 נקודות בסך הכל.

אלישי כדיר
אלישי כדיר במדי הפועל תל אביב. קבוצות רבות בקריירה | עדי אבישי

המאמן שרון דרוקר בירך על המהלך: "יש לי היכרות רבת שנים עם אלישי, אימנתי אותו בעבר והתרשמתי שהוא מגיע לעונה הקרובה עם הרבה מוטיבצייה ורצון. הוא חלק חשוב המסגל שלנו ולצד היכולות על המגרש הוא מביא איתו מנהיגות וניסיון שיעזרו לנו מאוד".

כדיר עצמו שמח גם כן: "בשבועיים שהספקתי לשחק כאן בהרצליה מאוד נהניתי והספקתי להתחבר למועדון. אני שמח ומתרגש להמשיך לעונה נוספת ואעשה הכל כדי לסייע להצלחת הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי