הפועל ת"א קיבלה הודעה שתשתתף במוקדמות ליגת האלופות

אחרי שהאיגוד הודיע כי תהיה נציגה ישראלית נוספת במפעל של פיב"א, האדומים קיבלו את הבשורה אך הבהירו: "נשתתף רק אם יגיע לנו בהתאם לחוקי המנהלת או שמי שזכאי לפנינו לא יממש את זכותו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שאיגוד הכדורסל הודיע היום (שישי) על כך שבעונה הבאה תהיה נציגה ישראלית נוספת בליגת האלופות של פיב"א (שלוש בסך הכל), הפועל תל אביב קיבלה הודעה מהנהלת המפעל שתשתתף בעונה הבאה במוקדמות.

עם זאת, כלל לא ודאי שהקבוצה של יאניס קאסטריטיס תשתתף במפעל, והיא הוציאה היום הודעת הבהרה: "אנחנו שמחים שפיב"א מוצאת את הפועל כמועדון הראוי להשתתף במפעליו, אך יחד עם זאת אנחנו רוצים לעשות סדר בדברים. טפסי ההרשמה למפעלים של פיב"א מגיעים לפני סיום הליגה. אנחנו הגשנו את הטפסים מכיוון שברצוננו להשתתף במפעל וחשבנו שאם נסיים את הליגה במקום שמזכה בהשתתפות ב-BCL מוטב להירשם במועד ולא לנסות בדיעבד להצטרף".

"נדגיש שוב, בכל עונה הקבוצות מתבקשות להעביר את טפסי הרישום לפני סיום הליגה. לא פעלנו בשום דרך מאחורי הקלעים על מנת לקבל מקום, וכמובן שאין לנו שליטה על ההחלטה של קבוצות הליגה האחרות שלא לעשות את הצעד הבסיסי לדעתנו של תהליך ההרשמה", הוסיפו במועדון האדום.

"לכן, ברצוננו להבהיר שאנו נשתתף במפעל היה ויגיע לנו להשתתף בו בהתאם לחוקי המנהלת או אם מי שזכאי להשתתף לפנינו לא יממש את זכותו. אנו כפופים כמובן להחלטות המנהלת לגבי הזכאות שלנו להשתתף במוקדמות ליגת האלופות בעונת 2020/21".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי