הולנד יחזור לסגל ירושלים, בלייזר: "רוצים ניצחון ראשון עליהם"

ג'ון הולנד
ג'ון הולנד | דני מרון

ראשון בליגת העל: מכבי ראשל"צ תארח את מחזיקת הגביע, עליה לא גברה עדיין העונה. קטש רשם את הפורוורד במקום סירווידיס. במקביל, שלושה משחקים ייערכו בבית התחתון

(גודל טקסט)

מאבקי העלייה לפלייאוף יימשכו מחר (ראשון) בליגת העל בכדורסל, עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-26. בבית העליון, מכבי ראשון לציון תרצה להמשיך במומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב כשתארח את הפועל ירושלים, בעוד בבית התחתון, הפועל תל אביב ואילת ינסו לשמור על המקום שלהן בשמינייה הראשונה.

מכבי ראשון לציון – הפועל ירושלים (21:15)

הכתומים עדיין לא ניצחו את מחזיקת הגביע בעונה הנוכחית וזה זמן מצוין מבחינתם לעשות זאת, אחרי שנכנעו לה פעמיים ברציפות כשהפעילות בליגה התחדשה. גיא גודס ושחקניו מגיעים במצב רוח מצוין אחרי שהפתיעו את האלופה וגברו עליה 90:92, ללא אלכס המילטון הפצוע. עוז בלייזר, שתרם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים באותו משחק, אמר לקראת מחר: "ההרגשה היא שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק מאז חזרת הליגה. המטרה היא להמשיך באותו קו ולהשיג ניצחון ראשון על ירושלים. הקהל הכתום חסר לנו מאוד באולם, אבל ממשיך ללוות אותנו גם מרחוק".

האדומים מהבירה שמו את ההפסד למכבי ת"א מאחוריהם כשגברו 81:93 על חולון במחזור האחרון ויודעים כי הסיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון עדיין קיים. למרות שהצטיין בניצחון על הסגולים, דייוידאס סירווידיס הליטאי לא נכלל בסגל של עודד קטש, אליו יחזור ג'ון הולנד.

בתקציר: הניצחון של מכבי ראשון לציון על האלופה

הפועל תל אביב – מכבי חיפה (19:25)

האדומים מגיעים אחרי ניצחון מרשים ומוחץ, 75:105 על נס ציונה, זאת על אף שבבוקר המשחק התבשרו על עזיבתו של ג'ורדן המילטון. בעקבות כך, הפועל ת"א חזרה לתמונת העלייה לפלייאוף, אך היא חייבת לגבור על הירוקים כדי להישאר שם.

מנגד, הקבוצה מהכרמל עדיין לא מצליחה להתחבר אחרי שהחליפה את כל הזרים בסגל במהלך הפגרה ובמחזור האחרון רשמה הפסד בית שלישי בארבעת משחקיה האחרונים ברוממה, 82:66 לעירוני נהריה, בו מסרו שפל עונתי בליגה של שבעה אסיסטים, הכמות הנמוכה ביותר של החיפאים במשחק אחד מאז עונת 2015/16. עם זאת, מכבי חיפה עדיין במקום החמישי בטבלה הכוללת וניצחון מחר ישאיר אותה שם.

בתקציר: האדומים מביסים את נס ציונה

עירוני נס ציונה – הפועל אילת (20:05)

אחרי התבוסה בהיכל קבוצת שלמה, החבורה של נדב זילברשטיין חייבת להתאושש כדי שלא לסיים את העונה בצורה מאכזבת מחוץ לפלייאוף. החדשות הטובות מבחינתה הן שהיא גברה על אילת בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים נגדה באולמה הביתי, אחרי שעד אז עמדה על מאזן שלילי 5:0 נגדה בלב המושבה. ניצחון השיא של הכתומים העונה היה בביקור הקודם שלהם בעיר הדרומית, 69:101.

מנגד, אריק אלפסי ושחקניו נעצרו במחזור האחרון אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשנכנעו 95:83 לגלבוע/גליל. הקבוצה הכי דרומית בליגה ניצחה בארבעה מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, לאחר שפתחה את העונה עם שבעה הפסדים רצופים מחוץ לביתה.

מכבי אשדוד – הפועל גלבוע/גליל (20:10)

ה"דולפינים" סופרים שישה הפסדים ברצף וכבר השלימו עם הירידה לליגה הלאומית, אך ישמחו להמתיק את הגלולה עם ניצחון. קל זה לא יהיה, שכן הקבוצה של ליאור ליובין מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובידיעה כי ניצחון שלה, בתוספת הפסד של מכבי חיפה, יעלה אותה לפסגת הבית התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי